Vriend heeft panty op kamer die niet van mij is

Hoi meiden,
Mijn vriend en ik zijn al bijna 3 jaar samen. Toen ik gister bij hem was zag ik een panty in zijn kledingkast liggen. Ik vroeg hem wat er met die panty was, en van wie die was. Op mijn vragen antwoordde hij dat die panty van mij was. Maar het was echt echt echt niet mijn panty, het was namelijk een beetje een paarskleurige en ik draag al bijna nooit panty’s en ALS ik 1 draag is het een zwarte, ik heb zelfs nog nooit zo’n kleur gekocht, dit heb ik hem ook allemaal verteld. Ik vroeg dus nogmaals hoe het kon dan hij een panty op zijn kamer had, en nu zei hij dat hij 'm dan misschien per ongeluk met zijn kleren mee had genomen bij de wasmachine/wasruimte van zijn huis. Opzich zou dit kunnen want hij woont op kamers in een gemend huis met onder andere 2 meisjes huisgenootjes.

Nu weet ik gewoon niet of ik hem moet geloven, ik heb hem het een paar keer gevraagd en hij blijft erbij dat als het niet van mij is hij het echt niet weet en het dan wel uit de wasmachine moet komen. We hebben elkaar de afgelopen tijd heel weinig gezien en dus ook weinig seks gehad, normaal klaagt hij hier heel erg over, maar nu heb ik niks van hem gehoord dus ik ben ontzettend bang dat hij het bij iemand anders is gaan zoeken, zelf ontkent hij dit natuurlijk. Ik weet nu gewoon echt niet wat ik moet geloven, misschien heeft hij wel gewoon gelijk en zit ik me nu voor niks zorgen te maken, maar aan de andere kant wil ik me ook niet voor de gek laten houden als dit echt gebeurd is.

Jullie nog tips wat ik kan doen? Ik zit er best wel mee.

Die panty pakken en langs de twee meiden gaan die in datzelfde huis wonen met het bericht; ‘volgens mij heeft mijn vriend per ongeluk een panty van je meegenomen die nog in de wastrommel is blijven liggen, dus ik wou hem even terug brengen’. Als ze dan allebei ook zeggen dat die niet van hun is dan weet je genoeg.

Maar zijn er verder nog dingen voorgevallen waardoor je bent gaan twijfelen? Gedraagt hij zich anders tegenover jou? En hoe reageerde hij toen je het vroeg; zenuwachtig, werd die rood of wimpelde die het gewoon heel nonchalant weg?

Tja eh, hem vertrouwen en geloven in wat hij zegt? Lijkt me geen gekke gedachte dat hij per ongeluk een panty heeft meegenomen van een huisgenoot, aangezien hij in een gemengd huis woont.

Ik denk dat je hem wel moet geloven. Het kan best zijn dat die panty er per ongeluk tussen zijn was is gekomen.

Of hij vindt panty’s lekker zitten en loopt er graag in rond.

Vertrouw hem. Zijn verklaring klinkt logisch. Jullie zijn al drie jaar samen en een relatie is niks zonder vertrouwen.

Als zij dit zou doen en ik er, als vriend-zijnde, achter zou komen, zou ik haar echt behoorlijk paranoïde vinden hoor. :") Zou het iig echt niét tof vinden als mijn vriendin zoiets zou doen, puur omdat ze me niet gewoon op m’n woord gelooft.

Ik denk dat je hem moet vertrouwen. Als hij dit zegt, hij zal niet zomaar een relatie van 3 jaar op het spel zetten omdat hij even geen seks kan hebben. Dat lijkt mij igg. Het kan toch goed dat die panty in die wasmachine is achtergebleven?

Ik zou hoe moeilijk het ook je er niet te druk om maken.

Het was ook meer sarcastisch bedoelt dan serieus, had er misschien even een smilie achter moeten zetten dan was het duidelijker geweest :wink:

Als ik per ongeluk een kledingstuk van een andere huisgenoot op m’n kamer zou hebben, zou ik direct gaan vragen van wie dat is. Dan zou ik die niet rond laten slingeren op mijn eigen kamer :stuck_out_tongue: dus zo gek vind ik dat idee niet, eerder juist netjes als ze dat zou doen, want hij zou eigenlijk degene moeten zijn die dat doet

Ja, als HIJ dat zou doen ja, niet als zijn jaloerse vriendin dat zou doen. Vind ik echt heel wat anders :")

Jaloerse vriendin? :stuck_out_tongue: waar haal je dat jaloers vandaan

Ja oké, jaloers is het verkeerde woord. Wantrouwige vriendin dan. Je snapt m’n punt wel toch :") Gaat erom dat die vriendin dan een heule andere insteek heeft dan gewoon aardig zijn en ervoor willen zorgen dat die panty bij de persoon terugkomt van wie ie is.

hem een bos bloemen sturen, als hij het bos bloemen niet aan jou laat zien kan het zijn dat hij vreemd gaat aangezien hij dan denkt dat het van iemand anders is :cold_sweat:

Iemand blindelings vertrouwen vind ik ontzettend naïef.
*edit* En dan bedoel ik als er een situatie is die niet helemaal klopt. Zoals in dit geval. Als mijn vriend een tshirt zou zien liggen of boxers die niet van hem zijn, dan zou hij dat ook zeer raar vinden. En al helemaal als ik geen moeite neem om dit terug naar de persoon te brengen.

fck dubbel.

Stel er is inderdaad een ander meisje geweest, dan vergeet ze toch niet haar panty weer aan te doen?
Ik vind zijn verklaring vrij logisch.

Wel als ze is blijven slapen en de dag erop andere kleren aan heeft gedaan… :cold_sweat:

Ik zou hem toch vertrouwen, als je vaker kleding stukken ziet zou ik misschien gaan vragen. Maar zijn verhaal klinkt best logisch… Bovendien hebben jullie al 3 jaar iets, dat zou hij toch niet zomaar op het spel zetten?