vriend heeft nooit zin

hee,

ik heb een probleem ik heb namelijk al 10 maanden een relatie met een lieve jongen.
het gaat allemaal goed maar we hebben besloten om verder te gaan dus echt seks.
als ik hem vraag of hij wilt afspreken zegt hij dat hij geen tijd heeft of maar even een paar uurtjes.
dat vind ik naar want hij betekent veel voor me en samen met hem zijn ook.
ook mag hij nog niet blijven slapen dat is ook vervelend.
nu vraag ik wel eens op whatsapp of we het gaan doen als we afspreken dan zegt hij meestal ja
maar op het moment dat ik bij hem ben gebeurt er niks of ik moet al aan dringen.
moet ik er niet meer over beginnen en hem laten beginnen over dat hij zin heeft?
of moet ik gewoon door gaan en zorgen dat hij zin krijgt?
ik ben namelijk heel erg onzeker en ben bang dat hij me niet meer leuk vind.
hij zegt wel dat hij van me houdt enzo maar ik weet niet echt hoe dat voelt en hoe je weet of iemand van je houdt (in het verleden zijn namelijk dingen gebeurt met anderen)

hopenlijk kunnen jullie met raad geven :slightly_smiling_face:
sorry voor het lange verhaal
ben trouwens nieuw

hoe oud zijn jullie? heeft hij al eerder sex gehad? misschien is hij er gewoon nog niet klaar voor.

Ga het niet aan hem opdringen, dan zal hij zich juist alleen maar meer verzetten en het lijkt me dat de sfeer er niet positiever op wordt. zeg hem dat het niet persé nu al hoeft, dat je ook wel wilt wachten voor hem en dat hij zelf maar moet aangeven wanneer hij er klaar voor is.

Seks is niet iets wat je moet afspreken, het gebeurt. Er is zo’n moment dan gaat het allemaal vanzelf. Als je het afspreekt zal het altijd een beetje raar voelen. Ook vraag ik me af hoe oud je bent? Niet overhaasten hea, het kan maar een keer je eerste keer zijn! En misschien is hij er zelf nog niet aan toe? ik zou het ‘moment’ er gewoon vanzelf laten komen. En een paar maandjes langer wachten maakt echt niet zo uit. Als jullie verliefd zijn komt het echt wel.

weet niet of het je eerste keer is though…

ik ben 16 en hij ook en het klopt indd wat jullie zeggen bedankt! :slightly_smiling_face:

16, ach meid je het nog jaren te gaan! Ik zou het nu zeker niet overhaasten. Hij is er misschien toch echt nog niet aan toe… 16 is echt niet oud. Ik raad je eerder aan om het pas rond je 18de te doen. Spreek uit ervaring! Geniet lekker van elkaar (oke dat klinkt raar…) en het komt vanzelf.

heel erg bedankt :slightly_smiling_face: