Vriend heeft mijn foto's verwijderd van z'n hyves

Hee iedereen,

Ik heb al anderhalf jaar met mijn vriend en de laatste tijd hebben we steeds kleine probleempjes en gaat het niet zo goed. Een paar weken geleden wouden we een nieuwe start maken omdat hij er heel veel spijt van had hoe hij tegen mij had gedaan (hij had een week lang niets van hem laten horen en was heel bot geweest).
Na die paar weken is het allemaal wel weer goed gekomen, en afgelopen donderdag is hij bij mij thuis geweest, voelde weer als vanouds.
Maar nu keek ik gister op zijn hyves, en blijkt dat al mijn foto’s verwijderd zijn, en onze foto van ons weekendje weg. Ook mijn krabbels, tikken, enz. Hij heeft zelfs bij zijn profiel neergezet: Relatie: Onbekend.
Ik snap het echt niet.
Ik zag verbetering maar dit begint wel heel erg op te vallen.
Snapt hij dan niet dat ik dat ook ga zien?
Moet ik mij zorgen gaan maken?
Wat vinden jullie?

Ook krabbelen heel veel meisjes hem, en begin het toch echt niet leuk te vinden.

Liefs,
mij

Oei, nouja de enigste optie is nu: Vragen
Ik zou het niet weten, ik ken jouw vriend niet

Praten, dat is de enige oplossing. Blijf rustig tijdens het praten en ga geen ruzie maken, dan doet hij dat hopelijk ook niet.

Spreek hem aan, doh

Dat is wel heel lullig van hem eigenlijk… :flushed: Aan de ene kant denk ik dat ie misschien ook wel 'n reactie van jou wilt uitlokken… succes ermee :frowning_face:

Vertel hem wat je hier ook neer zet: Dat het voor jou gevoel weer de goede kant op ging, maar dat dit heel erg tegen je gevoel ingaat. En idd rustig blijven, anders gaat hij straks nog herrie schoppen ook.

Ik denk dat je beter kan vragen aan hem wat zijn bedoeling er nou mee is… of het een hint is ofzo. Het klinkt wel heel gemeen

Van de foto’s zou ik me niet heel erg veel van aantrekken, misschien wilt hij gewoon wat meer privacy. Maar dat van de “relatie:onbekend” is wel een beetje anders, ik kan begrijpen dat je je dat afvraagt. De beste manier om erachter te komen wat hij bedoelt en wat hij er mee wilt bereiken is gewoon door het te vragen! Je kan het gewoon op een luchtige en nonchalante manier vragen, dan hebben jullie ook niet meteen een discussie.

alle vragen hier kun je beantwoorden met hetzelfde antwoord:

praat er met hém over. Vraag waarom hij dit doet.

Ik zou dat, als vriendin, niet leuk vinden. Als hij dat van de 1 op andere dag verwijderd, + meteen met de relatie status. Gaat er dan geen belletje rinkelen? idd aan hem vragen…

Laat je ons weten hoe 't is gegaan?

Volgens mij heeft hij iemand anders op het oog en heeft hij daarom jullie foto’s verwijdert, zodat zij niet weet dat hij een vriendin heeft… (ik heb er ervaring mee, echt superlullig dat sommige mensen dat kunnen doen). Zoiets dénk ik. Ik zou hem er gewoon over uithoren als ik jou was. (: En misschien moet je het ook maar gewoon laten? Als het echt de ware was zou hij die dingen niet doen. Maar ik hoop nog dat het goed komt!

bedankt voor jullie reacties! doet mij goed!
het probleem is dat hij geen ‘prater’ is zo als hij zelf altijd zegt.
hij praat namelijk nooit over zijn gevoelens, en dat is vaak erg frustrerend.
ik ben bang dat als ik ga vragen waarom hij dit heeft gedaan, dat hij dan gaat zeggen dat ik niet moet zeuren of dat hij het er niet over wil hebben.
hij heeft tijdens onze ‘ruzie’ ook duidelijk gezegd dat hij geen prater is, en als ik dat wel wil, dan moest ik maar een ander zoeken.
vond het een heel makkelijk antwoord van hem. ik bedoel, praten is toch het belangrijkste in een relatie. ik zit er wel een beetje mee.

van die foto’s, het rare is dat hij mij er bewust uit heeft gewist, om het zomaar te zeggen. net of is het uit, zo voelt het wel als ik op zijn hyves kijk!

ik snap wat je bedoelt. daar zal ik ook al over na te denken!
of hij misschien iemand anders op het oog heeft. maar goed, ik heb hem in het begin van onze relatie al duidelijk gemaakt dat als er wat is, dat hij dat moet zeggen… ook als hij iemand anders leuk vind.

Het kan zijn dat hij het wel uit wil maken, maar niet durft. Dat hij niet voelt dat 't beter gaat. En dan gaat 'ie maar dit soort dingen doen, hopend dat jij er wat van zegt en dat het als nog uitgaat.

[...]

Ik zou dat, als vriendin, niet leuk vinden. Als hij dat van de 1 op andere dag verwijderd, + meteen met de relatie status. Gaat er dan geen belletje rinkelen? idd aan hem vragen…

Laat je ons weten hoe 't is gegaan?

Gecombineerd (de relatiestatus + foto’s) lijkt me inderdaad niet leuk nee. Maar ook mijn vriend verwijdert wel eens het een en ander van z’n hyves, maar daar maak ik me echt geen zorgen om. Het hangt gewoon van het persoon af, want de een doet het wel makkelijk zonder er iets mee te bedoelen (mijn vriend dus, bijvoorbeeld), en de ander niet.

Als ik jou was zou ik gewoon vragen waarom en wat hij er mee bedoelt, dan weet je het tenminste zeker :slightly_smiling_face:

Moet ik mij zorgen gaan maken? ja
Wat vinden jullie? je moet het hem vragen
Hele lage actie van hem indd. Succes dermee!

als hij echt niet wilt praten, en dat tegen je zegt
zou ik hem confronteren met dat hij moet antwoorden op de vraag of hij nog verliefd op je is en nog met je door wil ja of nee, zoveel woorden hoeft hij dan neit te zeggen en niet zoveel te praten maar weet jij wel beter waar je aan toe bent,

ook al is hij een jongen/geen prater, hij moet zich als jouw-vriend-zijnde kunnen inleven in dat dit voor jou niet ideaal aanvoelt zo