Vriend heeft mij geblokkeerd ?!

Heey meiden

Ik was net op facebook aan het rondkijken en toen wou ik op de facebook van mijn vriend kijken (we hebben elkaar niet als vriend op facebook ivm familie)
Maar in ieder geval kon ik zijn account ineens niet meer vinden. Toen ging ik op het account van mijn vriendin om te zien of ik hem nog kon vinden en toen zag ik hem er ineens wel weer tussen.
Ik heb toen de link van zijn facebook gekopieerd en weer ingelogd in mijn eigen facebook en die link geplakt om te zien of ik zijn naam dan misschien over het hoofd heb gezien maar toen stond er dus ‘inhoud niet beschikbaar’

Ik kwam dus tot de conclusie dat hij mij geblokkeerd heeft.
Ik zou echt niet weten waarom hij dat gedaan zou hebben. We hebben geen ruzie gehad of iets dus dat kan het niet zijn. Ook zie ik niks raars op zijn facebook voor zo ver ik kan zien maar ik vind dit heel erg vreemd.

Hoe kan ik mijn vriend hier het beste mee confronteren en hoe denken jullie over deze situatie?

Huh? Ik zou hem er mee confronteren want ik vind dit persoonlijk niet normaal en ik zou heel boos worden als mijn vriend dit zou doen.

Ik ga denk ik eerst vragen van joh heb jij jouw facebook soms verwijderd want ik kan je niet meer vinden. Ik wil namelijk erg graag weten of hij dan tegen mij gaat liegen of het gewoon toegeeft. Of zou dat vals zijn om dat zo te vragen?

Niet vals, ik zou het zo doen :slight_smile:

Zeker niet vals! Of heeft die vriendin hem wel als vriend? Misschien dat hij het niet-zichtbaar heeft genaakt voor iedereen die geen vriend is (of kan dat niet?)

Nee mijn vriendin heeft hem ook niet als vriend op facebook.

Lekker lullig dan als je echt niet zou weten waarom hij dat deed. Ik zou het hem zeker vragen!!!

Ik vind dit inderdaad heel erg lullig. Ik ken hem, als ik iets verkeerds gedaan zou hebben zou hij dat gewoon tegen me zeggen maar nu geeft hij mij wel het gevoel alsof ie wat verbergt op zijn facebook waar ik niks van mag weten.

Zou niet gelijk van het slechtste uitgaan, wie weet is er gewoon iets raars met Facebook waardoor je zijn profiel niet kon zien (ik noem maar wat, technologie is niet perfect natuurlijk). Vraag hem inderdaad gewoon of hij zijn Facebookaccount heeft verwijderd, laat hem desnoods zien dat je hem niet meer kunt vinden en daarna pas conclusies trekken :wink:

Zou hem er zeker mee confronteren, vind dit wel gek.

T lijkt me wel sterk dat zijn facebook het dan alleen bij mij niet doet. Ik heb daarom specifiek zijn profiellink gekopieerd en geplakt om dat te checken. Ook heb ik net op mijn moeder haar facebook ingelogd en daar doet zijn profiel het ook gewoon. Snap hier niks van. Denk dat hij echt mij gewoon heeft geblokkeerd.

Ja zodra hij wakker is ga ik dat doen. Ik vind dit ook zeer vreemd.

Het kan zijn dat je vriendin bevriend is met een vriend van je vriend en dat hij de instelling heeft dat alleen vrienden of vrienden van vrienden hem kunnen vinden.

Ik zag ergens op internet staan dat als je hem wel kan vinden als je uitgelogd bent, dat je dan geblokkeerd bent. Maar ik zou het hem gewoon vragen. Misschien heeft hij een goede rede om je tijdelijk te blokkeren, iets met familie ofzo.

Net hem geconfronteerd ermee.
Eerst ging hij het onderwerp helemaal veranderen van ja hoe heb je mij kunnen vinden? Heb jij tweede account?
Hele onzin discussie dus.

Toen zei hij ja ik heb je geblokt om te testen of je een tweede account hebt en of je überhaupt zou merken dat ik jou had geblokt.

Wat een domme kut redens man godver.
Waarom moet hij mij überhaupt gaan testen ff serieus. Ik word moederloos van deze acties en onderhand ook van deze relatie. Wat een kutstreek.

Nu doet ie weer alsof er niks aan de hand is en is ie me weer kusjes en haartjes aan het sturen (waar ik niet op reageer). Hij doet gewoon alsof zijn neus bloed nu.

^Wth, het lijkt wel een wijf. Wat is dat voor een zielige actie om te testen of jij een tweede account hebt of zou merken dat hij je geblokkeerd heeft?

Heel sneu, en ik geloof die rede ook eerlijk gezegd totaal niet.

Ik ook niet. Ik zei tegen hem dat ik dat ook totaal niet geloof en ik krijg als antwoord terug ‘ja dan geloof je het toch niet’
Hij is mij nu allemaal berichten aan het sturen maar ik ben echt boos nu en heb totaal geen behoefte om ze te openen.

Ik lees wel vaker verhalen over je vriend en dat hij rare dingen doet om je te ‘testen’… Maar zo te lezen ben je er zelf ook wel een beetje klaar mee

Wtf

Ik vind het al raar dat jullie elkaar niet op Facebook hebben. Familie of niet

naar mijn idee lijkt het mij een excuus om onder het onderwerp uit te komen (en de schuld op jou te schuiven).
ik zou nog eens goed met hem raten want dit is niet echt normaal in een serieuze relatie, dat hij zo met je omgaat…
het lijkt nu eerder alsof hij je behandeld als “side chick” (sorry als ik dit niet mag zeggen, ik weet ook niet veel van dit gedrag af en de situatie maar vind het wel heel typisch)

Ik wou het zelf niet ivm familie. Lang verhaal.