Vriend heeft me geblokt op wapp.

.

Laat hem even! Jij hebt sorry gezegd en nu moet het maar vanuit hem komen! (:

Beetje kinderachtig maar zal hem maar gewoon even met rust laten

.

Laat hem gewoon maar even! Jij hebt sorry gezegd, en nu moet je hem even zijn rust geven. Komt dan vanzelf weer goed!

Wat een eikel.

(anyway, wacht maar gewoon af, op een gegeven moment ziet hij heus wel in dat het niets oplost dat hij je geblockt heeft)

.

Probeer ervan te leren en laat hem even. Blijkbaar heeft hij dat even nodig.

als hij letterlijk zei ‘hou je bek’ speel het spelletje maar lekker met hem mee. Niks zeggen, geen moeite doen en veel afspreken met vrienden. Dan weet hij ook wat jij voelt.

inderdaad, ik weet niet of dit wel normaal is?

.

Jullie weten niet precies waarom hij dat zei, beetje snel geoordeeld vind ik dat

Kan je hem niet bellen of smsen?

Gewoon rust geven. Achter hem aan blijven lopen, fokt hem nu alleen nog maar meer op. Als hij uiteindelijk besluit dat hij er geen zin meer in heeft, kun je niets anders doen dan het accepteren.

Idd, beetje meer informatie over jullie relatie zal goed zien, misschien brede details over de ruzie? Hij zei dan wel ‘‘hou je bek’’, maar wij weten geen reden waarom hij dit zei. Misschien heb je idd iets gezegd wat ook niet door de beugel kan. Anyway, wacht op hem, tot hij contact op neemt. Ik vind het wel erg kinderachtig, want normaal praat je ruzies uit. En nee, dit praat je niet uit via whatsapp maar in real life.

Doe rustig laat hem effe

Ong een jaar

.

i feel with you, girly!
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn huidige vriend.
Hij blokte me, ik zei dat het me speet. Maar ontblokte me niet.
Ik heb er gewoon geen aandacht meer aan geschonken. (Hoe moeilijk dit ook was, met momenten dat je gewoon wilt bellen/sms’en, maar nee, ik bleef erbij… Het moest van hem komen. Na een tijdje had hij me geontblokt en begon hij weer tegen me te praten. Ik zag het berichtje bij mij binnen ‘ploppen’ maar kwam niet ‘online’ op whatsapp. Hij moest geduld hebben net als ik dat moest hebben bij hem. Na ongeveer twee uurtjes opende ik mijn whatsapp, en begon weer te praten. Niet te overwelming gewoon laten we zeggen ‘droog’.
Na ongeveer een kwartiertje op zn droog begon hij ineens z’n excuses aan te bieden. Nadat hij dat gedaan heeft, deden we beiden weer normaal. Hij kwam meteen naar mijn huis toe en we hebben het helemaal goed gemaakt. Hij is nu, zoals je in het begin hebt kunnen lezen, nog steeds mijn vriend.

Hopelijk heb je hier wat aan gehad…
xxx

hij wordt wel snel boos zeg, laat hem even met rust… probeer een nachtje te slapen en misschien haalt hij de blokkering er morgen af.