Hallo meiden,
Afgelopen zaterdag heeft mijn vriend het uitgemaakt na een relatie van 1 jaar. Het kwam bij mij helemaal onverwachts, we hadden wel ruzie maar dat hij het uit zou maken verwachtte ik niet. Hij werkt 5, soms 6 dagen in de week, de laatste tijd veel van 6 uur s’ochtends tot 7 á 8 uur s’avonds. Bij het uitmaken zei hij dat het hem allemaal teveel werd. De ruzies tussen ons, het gaat niet goed met zijn oma, ruzie thuis en veel werken dus. Hij zei dat hij nog steeds om mij gaf en van me houdt, maar dat hij het niet meer trok door de ruzies tussen ons. Ik was echt gebroken toen hij het uitmaakte, want ik geef heel veel om hem.
Nu had hij me zaterdag nog twee keer gebeld, allebei huilend. Hij vertelde dat hij me niet gelukkig maakt en dat ik beter verdien, hoewel ik ook zeg dat hij me gelukkig maakt gelooft hij dit niet.
Maandag belde hij weer huilend, dat hij in de war is en het allemaal ook niet meer weet hoe het verder moet en het even voor zichzelf op een rijtje moet zetten en tijd nodig heeft.
Vandaag belde hij weer, tevens huilend en weer gaf hij aan dat hij het niet meer trekt en een beetje van het pad af is. Hij heeft tijd nodig.
Als ik hem vraag of hij denkt dat het nog goedkomt geeft hij aan dat hij dit niet weet. Hij zit erg in de knoop met zichzelf. Aan de ene kant wil hij dat het goedkomt, want we hebben een leuke tijd samen gehad en houdt van mij. Maar aan de andere kant kan hij niet meer tegen de ruzies (wat naar mijn mening helemaal niet veel/heftig leek).
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen? Ik wil hem graag terug en ik geef hem zijn tijd ook. Maar ik vind het heel erg om hem zo te zien, zo verdrietig. Hij huilt de hele tijd en eet bijna niks, vertelde hij.
Kan iemand zo in de knoop zitten dat ze hun relatie uitmaken met degene waar ze van houden?