Vriend heeft het te druk voor mij

Sinds december ga ik met een jongen, ookal is het nogsteeds niet officieel. Ik sprak elke week met hem af en het werd een soort verslaving. We hadden allebei op dat moment niet veel vrienden en daardoor hadden we veel tijd voor elkaar en kreeg ik ook veel aandacht van hem. Wekenlang zagen we elkaar elke week en soms gingen we ook op een date etc, hij heeft ook bij me geslapen.

Toen ik in maart een feestje gaf waar hij kwam, en een oude vriend van hem, zijn ze weer aan de praat geraakt en nu is hij weer terug bij zijn oude vrienden. Dat vind ik terecht heel leuk voor hem en ik gun het hem ook!
Alleen sinds hij dus sinds een paar weken weer met die jongens omgaat (die nu dus ook mijn vrienden zijn) zie ik hem veel minder. Ik moet toegeven dat ik het de laatste tijd ook een beetje druk had met verjaardagen enzo maar ik begin hem echt te missen.
Ik zie hem wel op feestjes (mijn verjaardag vorige week), en in de vakantie kwam hij ook op de verjaardag van mijn familie. Verder zag ik hem tijdens het uitgaan nog even met zijn vrienden en dan laat hij ook nog wel echt merken dat hij nogsteeds geïnteresseerd is in mij.

Ik voel me wel echt rot hierom eigenlijk, want ik gun hem dat plezier met zijn vrienden etc. maar toch wil ik hem ook weer vaker zien. Ik mis hem echt. Hij wil mij ook zien, alleen op de een of andere manier gebeurd het toch veel minder dan eerst.

Dinsdag gaan we waarschijnlijk afspreken, heeft iemand advies, tips? Misschien wil ik onze relatie nu wel officieel maken, of gewoon heel duidelijk laten merken dat ik hem echt wil. Alleen ik weet niet hoe want ik ben best verlegen :flushed:

Alle tips zijn welkom :cold_sweat:

Upje

Rustig aan…
Vraag gewoon hoe het tussen jullie nu is