Vriend heeft het net uitgemaakt

Hey meiden,

Mijn vriend heeft het net uitgemaakt en wil niks meer van me weten.

We lagen lekker op de bank en een paar maanden terug heeft mijn ex (zelf ook een vriendin) tegen mij gezegd dat hij zich op mij aftrekt. Ik heb dit voor mij gehouden maar ik had heel erg het gevoel dat ik het moest zeggen tegen mijn vriend.

Ik heb het dus gezegd en hij flipte meteen helemaal uit. Hij duwde me van de bank af op de grond en hij trapte me het huis uit. Toen heeft ie me ergens in de stad in het donker gedumpt en ik had geen geld of vervoersmiddel om mee naar huis te gaan. Uiteindelijk is dit toch gelukt.

Toen ik thuis was heeft minn vriend gezegd dat hij 20 minuten later werd opgehaald en mijn ex ging vermoorden. Dit was serieus want hij heeft redelijk gekke vrienden die al eens eerder iemand hebben vermoord.

Ik raakte heel erg in paniek en mijn vriend zei dat ik niks tegen mijn ex mocht zeggen. Ik heb dit wel gedaan en tegen mijn vriend gezegd van niet. Ik heb hier zelfs op gezworen… Toch merkte mijn vriend dat ik het wel had gezegd en toen ging het mis.

Hij noemde me onbetrouwbaar wijf en hij zei dat ik mocht oprotten en ‘opkankeren’ etc.
Ik begrijp er niks van… hij heeft vaker dingen voor mij verzwegen en gelogen om zijn eigen bestwil en ik heb dit hem ook vergeven.
Ik heb het gevoel dat ik niks onmenselijks heb gedaan en ik hou heel veel van mijn ‘vriend’ en hij ook nog van mij…

Wat moet ik doen… ik wil hem wel nog heel graag terug.
We hadden trouwens 5 maanden een relatie en hij is 16 en ik ben 15.

Liefs

De gemarkeerde gedeelten moet je eens goed teruglezen. Volgens mij ben je beter af zonder hem.

Wat je moet doen? Blij zijn dat je van hem af bent, hij klinkt als een hele negatieve aanwezigheid in je leven.

Je begrijpt er niks van? lol, je liegt gewoon tegen hem.
Ik raakte heel erg in paniek en mijn vriend zei dat ik niks tegen mijn ex mocht zeggen. Ik heb dit wel gedaan en tegen mijn vriend gezegd van niet. Ik heb hier zelfs op gezworen… Toch merkte mijn vriend dat ik het wel had gezegd en toen ging het mis.

Die jongen is uiteraard niet goed, maar jouw gedrag ook niet. Waarom zou je trouwens zoiets zeggen tegen je vriend?

Ze mocht niet tegen haar ex zeggen dat haar vriend hem ging vermoorden. Een beetje normaal persoon zou haar ex gewaarschuwd hebben. En ik snap dat ze daarover tegen hem heeft gelogen. Ik zou heel erg bang zijn dat hij mij ook wat aan zou doen.

TS: Je bent veel beter af zonder hem! Zijn vrienden hebben al eens iemand vermoord? Wtf zeg.

Ik denk dat GaraPoes doelt op het andere, dat haar ex zich aftrekt met haar in zijn gedachten.

Verder ben ik het met de rest eens, je bent beter af zonder hem.

Wow, volgens mij moet je heeeeel blij zijn dat je van hem af bent. Je wilt toch niet een vriendje die zo agressief is dat hij meteen begint te dreigen met mensen vermoorden?

We hebben al eerder ruzie gehad om mn ex omdat hij sex talk met me probeerd te hebben. Mijn ‘vriend’ zegt dat ik vaker heb gelogen toen hij vroeg of die ex nog iets van sex talk had gezegd. Dat aftrek gebeuren zag ik niet als sex talk…

Het was echt een hele lieve jongen en het was echt mijn maatje… We deden veel leuke dingen en ik zag hem vaak. Voor mij was hetd e perfecte relatie, veel liefde en gewoon hij deed heel veel voor me. Ik hou nog steeds heel veel van hem en ik wil hem ook nog steeds terug. Jullie zien hem waarschijnlijk als een heel negatief persoon maar dat was hij juist niet. Het is echt een schat van een jongen.

Ik vind ten slotte wel dat hij het recht in mijn gezicht uit moet maken want nu heeft hij het via skype gedaan.

Wauw die gast is gek, wees blij dat je daar vanaf bent!

Klinkt als een eersteklas gek. Meid wees slim en verban hem ook uit je leven.

Lees is wat je hebt getypt en denk maar dat dit iemand anders was. Wat zou je ervan vinden?

Wees blij dat je er nu uit bent. Hij klinkt als een jongen met anger management problemen en niets valt te zeggen dat hij niet op een gegeven moment ook uitschiet naar jou.

.

Iemand die dreigt met moord is nooit “een schat van een jongen”. Ik zou hard wegrennen en hopen dat je die jongen nooit meer hoeft te spreken.

Oooooh, oeps haha. Ja daar ben ik het mee eens.

Wees alsjeblieft blij dat je van hem af bent. Ga ook niet achter hem aan, want dan maak je het alleen maar erger voor jezelf.

het feit dat jouw ex zich aftrekt op jou vind ik veel normaler dan het feit dat jouw vriend dreigt met je ex te vermoorden. En het feit dat hij vrienden heeft die iemand hebben vermoord.

Wees blij dat je van hem af bent, zo iemand is niet goed voor je. Ga alsjeblieft niet meer achter hem aan om hem terug te krijgen, zo iemand moet je niet in je leven willen hebben.

Jemig dit klinkt niet als een lieverdje. Een jongen die zegt dat hij iemand gaat vermoorden ren ik van weg! En zeker om zoiets doms. Ik zou heel blij zijn dat hij het heeft uitgemaakt.