Hey meiden,
Mijn vriend heeft het net uitgemaakt en wil niks meer van me weten.
We lagen lekker op de bank en een paar maanden terug heeft mijn ex (zelf ook een vriendin) tegen mij gezegd dat hij zich op mij aftrekt. Ik heb dit voor mij gehouden maar ik had heel erg het gevoel dat ik het moest zeggen tegen mijn vriend.
Ik heb het dus gezegd en hij flipte meteen helemaal uit. Hij duwde me van de bank af op de grond en hij trapte me het huis uit. Toen heeft ie me ergens in de stad in het donker gedumpt en ik had geen geld of vervoersmiddel om mee naar huis te gaan. Uiteindelijk is dit toch gelukt.
Toen ik thuis was heeft minn vriend gezegd dat hij 20 minuten later werd opgehaald en mijn ex ging vermoorden. Dit was serieus want hij heeft redelijk gekke vrienden die al eens eerder iemand hebben vermoord.
Ik raakte heel erg in paniek en mijn vriend zei dat ik niks tegen mijn ex mocht zeggen. Ik heb dit wel gedaan en tegen mijn vriend gezegd van niet. Ik heb hier zelfs op gezworen… Toch merkte mijn vriend dat ik het wel had gezegd en toen ging het mis.
Hij noemde me onbetrouwbaar wijf en hij zei dat ik mocht oprotten en ‘opkankeren’ etc.
Ik begrijp er niks van… hij heeft vaker dingen voor mij verzwegen en gelogen om zijn eigen bestwil en ik heb dit hem ook vergeven.
Ik heb het gevoel dat ik niks onmenselijks heb gedaan en ik hou heel veel van mijn ‘vriend’ en hij ook nog van mij…
Wat moet ik doen… ik wil hem wel nog heel graag terug.
We hadden trouwens 5 maanden een relatie en hij is 16 en ik ben 15.
Liefs