Vriend heeft het gisteren onverwachts uit gemaakt.

Hallo allemaal, ik kom met een lang verhaal maar probeer het kort te houden.

Mijn vriend en ik zijn nu drie maanden samen en we hebben het beide erg druk. Hij studeert en woont in Leeuwarden en ik studeer en woon in Amsterdam. Wij zien elkaar soms door de weeks en ieder weekend.
Ik had altijd het idee dat het heel goed met ons ging. Gisteren gingen wij de hond van zijn oma uitlaten en ik wilde iets lekkers voor de hond kopen. Ik liep de kruitvat in en heb hier naast hondensnoepjes ook twee luchtjes voor mijn vriend gekocht. Hij was erg blij met de luchtjes. We lieten hierna de hond van zijn oma uit. Ik ben echt een kattenmens en mijn vriend is een hondenmens en we kregen een discussie over honden in de toekomst. Hij dramde heel erg zijn zin door terwijl ik vind dat het zorgen voor later zijn. Ik was erg stil de rest van de avond en toen we weer in de auto zaten maakte hij het uit. Ik heb heel veel gehuild want ik hou echt heel erg veel van die jongen. Toen heeft hij besloten om mij toch nog als zijn vriendin te willen maar dan moet ik er voor zorgen dat ik een minder dominant persoon ben en hij wilt ook geen kinderen voor zijn 28e en ik wel.

Wat zouden jullie doen?

Misschien maakte hij het uit omdat jullie zoveel meningsverschillen hebben? wil jij wel bij een jongen zijn die pas zo laat kinderen wilt? met wat voor jongen wil jij zijn in de toekomst en klopt hij in dat plaatje?

Tsja, jullie zijn pas drie maanden samen. Als dit nu al kwesties zijn waar jullie zulke meningsverschillen over hebben, zou ik me inderdaad afvragen of je daar een toekomst in ziet.

Als hij het hierdoor al uitmaakt vraag ik me af of hij wel echt van je houd. 3 maanden is niet lang, dus denk er goed over of je hem wel waard bent…