Vriend heeft geen gevoel voor mode

Als hij zich prettig voelt in zijn spijkerbroek en zwarte tshirt laat hem dan lekker. En als je hem geen lust voor het oog vind dan maak je het toch uit en zoek je een andere vriend die wel een lust voor het oog is.

Ga gewoon een keer met je vriend? Als mijn vriend nieuwe dingen nodig heeft, ga ik altijd met hem mee. Anders kiest ‘ie ook zulke saaie dingen uit, zoals grijs of zwart. Ik krijg hem juist altijd meer aan de kleurtjes en aan de printen (bijv. Koekiemonster). :’)

Dat lukt vast ook wel als jij met hem meegaat. Pak dan gewoon wat dingen die jij leuk vindt voor hem en zeg dat 'ie dat moet aantrekken. Zo gaat het bij ons ook, mijn vriend stribbelt wat dat betreft nooit tegen. Maar ik weet ook wel wat hij nooit zou dragen (en jij waarschijnlijk ook wel van hem), dus ik zit eigenlijk altijd wel goed.

Laat je vriend lekker rondlopen in wat hij prettig vind, geef toe, jij zou ook niet iets aantrekken wat hij geweldig vind maar waar jij nog niet dood in gevonden wil worden. spijkerbroek met een zwart shirt is toch oké, vind het wel leuk hoor, al die poespas vind ik maar niks! zolang hij zichzelf maar niet gaat verslonzen:)

nu ik dit lees ben ik toch echt blij dat mijn vriend een goede stijl heeft, hij draagt alleen tommy hilfiger en gstar, daar kan volgens mij ook niet echt veel mis mee gaan. en hij houd van winkelen, nog een pluspunt!

Haha wauw, nu ben ik echt blij met mijn vriend met stijl haha. En zijn moeder neemt ook wel eens wat voor hem mee, maar die heeft ook stijl. Dus mijn vriend ziet er gelukkig altijd leuk uit (:

Ik weet niet of je hem echt kunt veranderen wat dit betreft, maar je kan wel gewoon een keer gaan winkelen met hem? Of zelf iets voor hem kopen? Alles is al een beetje gezegd hier. En als dat niet werkt en zijn interesse niet echt gewekt is dan denk ik dat je het maar gewoon moet accepteren. Als hij er niet slonzig bijloopt, dan lijkt het me gewoon iets wat bij hem hoort

Mijn vriendje draagt echt altijd hetzelfde x) Hij heeft iets van 6 truien , 2 bijna dezelfde broeken en één paar schoenen en dan om de 3-4 dagen trekt hij weer een andere trui aan :stuck_out_tongue: Ach ja, we zijn pas 16 dus zou een beetje raar zijn als ik nu al kleren voor hem ging kopen :wink: Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ik zou me hem niet in andere kleren kunnen voorstellen.