Vriend heeft een ongeluk gehad...

Helaas heb ik geen advies want ik heb dit nog nooit mee gemaakt, dus eigenlijk heb je aan mijn berichtje ook niks. Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen meisje, en ook voor je vriend :sob::muscle:

Dankjewel <3

Ik denk dat je vooral heel erg moet blijven beseffen dat ze hersenen een enorme klap hebben gemaakt en dat hij dus niet zichzelf is.
Ik snap dat het kut is maar door de hele tijd te huilen maak je het voor jezelf ook niet beter. Misschien wordt hij weer wie hij was, misschien ook niet. Daar kun je niks aan veranderen dus probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en focus je op het heden ipv op de toekomst.

Dankjewel louis. Ik probeer hem al zo min mogelijk met mijn verdriet te confronteren, aangezien dat hem ook weer in verwarring kan brengen. Hij heeft net alweer lekker muziek geluisterd, en er komt zo een vriend bij hem langs, dus dat is al goed :slightly_smiling_face:

Het is nog maar heel kort geleden gebeurd, en voor hem is het natuurlijk best heftig. Hij zal even de weg kwijt zijn. Ik zou proberen het wat meer tijd te geven, zodat hij weer bij kan komen.

Geef het gewoon wat tijd, zo’n serieuze verwonding kan een tijdje gevolgen hebben. Ik heb een hersenschudding gehad en had al gevolgen, laat staan zoiets serieus.
Geef hem wat tijd, hij moet ook nog herstellen.