Vriend heeft dikke bult op zn rug?

Mijn vriend heeft al sinds ik hem ken eigenlijk een best wel dikke bult rechts op zijn onderrug. Het doet een beetje denken aan een opgezette klier, zo’n dikke harde bult. Voor een onderhuidse puist zit hij wel vrij ver onder de huid, of is dat ook mogelijk? Hij is denk ik 1,5 bij 1,5 cm ofzo, rond. De huid is iets verkleurd op die plek, wat geliger. En het doet hem geen pijn. Gewone onderhuidse puistjes kun je makkelijk verwijderen door er met een naald in te prikken en dan trekzalf erop, maar met die grote bobbel durf ik dat toch niet aan, straks is het heel wat anders?

Heeft iemand enig idee wat het is? Hij zegt dat hij hem al een paar jaar heeft.
Ik geef hem eens in de zoveel tijd een ‘schoonheidsbehandeling’ x’) En dan doe ik ook zn rug omdat hij daar ook veel last heeft van puistjes, maar dat ding zit me toch dwars, haha.

Jeetje wat klinkt mn titel ranzig trouwens, sorry x’)
Toen ik t teruglas moest ik denken aan een gebochelde jongen ofzo :stuck_out_tongue:

Ik zou niet weten wat het kan zijn…
Misschien weet de dokter het?

Zoiets had mijn vader ook ooit, het moest eraf gesneden worden.
Hahaha, Quasimodo II. :'D

biergist helpt trouwens tegen puistjes

Ik weet het niet, misschien moet je er even mee naar de dokter gaan samen? Ik hoop voor jou en je vriend dat het niks ernstigs is!

Misschien is hij wel langzaam aan het veranderen in een kameel.

hahaha gebochelde jongen klinkt wel grappig,
ik heb ooit zoiets gezien he! alleen dat was een spinnenbeet.
whooah heb nog nooit zo grote bult gezien! was trouwens in het buitenland,
het leek echt op een mega puist, en ze drukten hem uit en verder ga ik niet want dat is echt goor hahah

liet me even gaan^

Hij is nog nooit verder dan duitsland geweest dus ik denk dat dat wel zal meevallen… :stuck_out_tongue:

Ik denk niet dat hij ervoor naar de dokter wil T.T
Tenzij ik misschien met argumenten kom van wat het kan zijn ofzo…

Ik zou hem naar de dokter laten gaan. Ik denk bij bulten altijd gelijk aan kankers :’) Of een cyste ofzo.

Ja cyste dacht ik dus ook al aan.
Op google vond ik dat talgkliercystes vaak voorkomen op de rug, maar ik kan geen afbeeldingen vinden en het ‘probleem’ is dat het ding niet groeit, geen pijn doet, of wat dan ook, dus hij ziet het probleem er niet van in :stuck_out_tongue:

Mijn vriend heeft verschillende “Vet” bulten, allemaal bij zn aders. 1 op zn voet, 1 op zn pols en nog een paar andere. Echt goor.

Maar laat er maar iemand naar kijken… You never know

http://www.youtube.com/watch?v=1hhoRTrgLFI

Daar doet dit topic me aan denken.

Ja idd, even naar de dokter gaan. Die kan dingen uitsluiten en er miss ook wat aan doen of doorverwijzen. Maar als hij er geen last van heeft of andere gekke klachten dan zal het waarschijnlijk niks ernstigs zijn.

Heeft m’n broer op het moment ook. Waarschijnlijk is het gewoon een vetbult. Zit ergens boven de bobbel een wondje? Dan is het waarschijnlijk een opgezwollen lymfekliertje. Allebei niks om je druk over te maken, maar als het over 2 dagen ongeveer niet weg is kun je even naar de huisarts om het zeker te weten.

Lol :") die 2 dagen op al die tijd dat hij die bult al heeft doen het hem wel ja

Misschien is het wel zo’n gore vetbult? Dat je er echt met een mes in moet prikken en er allemaal ranzigheid uit komt? D:

Dude. Ik moet nog kunnen slapen vanavond.

Ik werd er zelf ook een beetje misselijk van. Heb een keer zo’n super goor filmpje gezien en nu denk ik daar weer aan D:

Vertel gewoon een heel eng overdreven horror verhaal van wat het allemaal wel niet kan zijn :’) Misscien gaat ie dan naar de dokter :stuck_out_tongue:

gadverdamme, die filmpje