Vriend heeft blaasontsteking

Hoi meiden,

Hebben jullie de ervaring dat je vriend een blaasonsteking heeft?
De mijne heeft dat vandaag als uitslag van een urinetest gehad.
De dokter zei dat het niet overdraagbaar is naar de vrouw. Niet meer of minder dan in gezonde staat na het vrijen.
Hij krijgt antibiotica om het tegen te gaan uiteraard.
Het frappante alleen is, is dat er witte afscheiding afkomt.

Nu heb ikzelf nog geen symptomen en slik elke dag cranberry pillen.
Maar morgen ga ik 8 dagen op vakantie en hoop toch niet bedrogen uit te komen of iets.
Hebben jullie misschien de ervaring hoe of wat?
Heb mijn eigen dokter gebeld, die vertelde dat zolang ik geen symptomen heb, ik me nergens druk over hoef te maken.

Maar was toch benieuwd naar jullie ervaring/reactie?

Ik heb geen ervaring, upje voor jou!

Het is niet vreemd dat er witte afscheiding komt. Bij een ontsteking komt meestal pus of iets dergelijks vrij.

nou je hebt het aan 2 dokters gevraagd, en ze zeggen allebei hetzelfde. Lijkt me duidelijk.

Ik heb zelf snel last van mn blaas, en bij mij helpt het om ervoor te zorgen om veel cranberrysap te dringen. Het is echt heeel erg vies vind ik, maar het helpt beter dan pillen. Cranberrysap verkopen ze gewoon in de (grotere?) supermarkt, bij de groente en fruit afdeling!

Cranberrysap dacht ik ook al aan.
Hij heeft pillen gekregen, dus die moeten gaan helpen.

Je hebt ook pillen met cranberry estracten ofzoiets, die ook als preventie voor blaasontstekingen werken. Volgens mij kun je die gewoon in een drogisterij halen.

Gewoon puur cranberry sap werkt het beste - dus geen verdund sap.
Koop er meteen twee, mocht je zelf last krijgen kan dat sap erger voorkomen of het zelfs tegengaan.

Ik heb zelf de pillen van de Kruidvat al een poosje.
Er gaat ook zeker een potje mee op vakantie morgen.

Hij kan die cranberrypilletjes ook nemen. Arm vriendje van je, ik denk dat dat nòg pijnlijker is als jongen (weet niet waarom).

kan wel kloppen bij een jongen is het altijd erger ( weet het niet zeker hoor ! )

Nog erger? Dan moet het wel heel rot zijn!
Maar ik heb geen idee. Zie dit maar als up

ik denk dat dat is omdat hun urine buis nog smaller is dan die van vrouwen :wink:

Ik dacht ook omdat hun, ahum, plas een veel langere weg moet afleggen en het dus ook langer brandt.