Vriend heeft 50 bedpartners gehad, ik ben maagd.

Hi,

Ik zou graag advies krijgen over iets waar ik mee zit.

Ik heb sinds een tijdje een hele leuke vriend en ik denk dat we binnenkort wel voor het eerst met elkaar naar bed gaan. Er is alleen 1 probleem: hij heeft mij vertelt dat hij vroeger nogal wild was en ongeveer 50 bedpartners heeft gehad. Ik zelf ben nog maagd( ben 20 jaar , mijn vriend is 23)

Ik vind dit heel moeilijk te begrijpen omdat seks voor mij iets is, wat je doet omdat je van iemand houdt. Ook ben ik bang dat ik zal tegenvallen in bed omdat hij al zoveel meisjes heeft gehad…

Kan iemand mij misschien tips geven of zelf ervaring delen?

Xx

Lastig zeg! Ik kan mij voorstellen dat je twijfels hebt, ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf nooit zou kunnen als hij echt al zóveel bedpartners heeft gehad. Ik weet niet hoe oud hij is en hoe lang jullie al een relatie hebben, maar onthoudt goed: je móet niks. Ga alleen met hem naar bed als je er zelf daadwerkelijk volledig achter staat. Doe waar jij je goed bij voelt.

Goed, ik ga mijn eerlijke mening geven.
Ik zou erop afknappen. Puur omdat ik zelf seks (voor de eerste keer) ook zie als iets speciaals. Bovendien vind ik het pittig ranzig als iemand zoveel meisjes heeft gehad. Ik wil niet zeggen dat hij ook maagd had moeten zijn, maar 50 is wel echt heel veel.

Als je het toch met hem wilt doen, zou ik met hem praten over je gevoelens en hoe jij je erbij voelt. Hij zal je dan wel op je gemak stellen.

Ben het hier mee eens. Vind 50 wel “wat” veel en zou me daar niet bepaald comfortabel bij voelen…

Goed dat ie zo eerlijk is geweest!
Ik zou hem sowieso vragen of hij een soa-test wil doen :’). Verder is het juist fijn om een ervaren jongen te hebben, natuurlijk is 50 veel maar als je van hem houdt moet je je daar overheen kunnen zetten, al snap ik dat dat moeilijk is.

Je zult niet meteen een seksgodin zijn, dat kun je niet verwachten, maar als hij weet dat je geen eerdere ervaring hebt zul je ook niet tegenvallen. Alles op je eigen tempo doen! Niks doen waar je niet aan toe bent. En communiceren! Heel belangrijk.

Thnx ladies! Ik ga het met hem bespreken :slightly_smiling_face:

Ja ik vind het echt lastig. Maar ik wil hem ook niet kwijt, want hij is echt super lief en we hebben het altijd gezellig. We zijn 4 maanden samen nu. :slightly_smiling_face:

Idd! Gatverdamme, ik zou echt geen relatie hoeven met een mannelijke slet :’)

Wtf? 50?!?!?! gatverdamme

^ Mensen, hier heeft ze niet zoveel aan. Ze geeft zelf al aan dat ze het veel vind. Ik denk niet dat de TS er wat aan heeft als straks het topic vol staat met ‘‘Ieehhh 50 bedpartners’’

Een SOA-test is wel een aanrader.

Tja, als hij verder leuk is en lief dan zou ik me niet zoveel zorgen maken om de hoeveelheid bedpartners in het verleden :slightly_smiling_face:. Snap ook niet dat mensen geen relatie kunnen hebben met iemand met zoveel bedpartners. Ja het is veel, maar het is vroeger, en iemand met veel bedpartners kan toch ook een leuke en lieve vriend zijn?

Ik zou het er met hem over hebben! Waarschijnlijk snapt hij wel dat je er onzeker van wordt

Tja, ik zou zo iemand niet hoeven, omdat het feit dat hij heeeel veeel bedpartners gehad heeft (om het visueel in te beelden: dat zijn 2 schoolklassen vol), veel zegt over zijn karakter.

Inderdaad gewoon een goed gesprek hebben en niet vergeten: hij is nu bij jou en inderdaad, mensen kunnen ook veranderen. Hij is er in ieder geval eerlijk over geweest, hij had ook kunnen zeggen dat het er 5 waren.

Erover praten kan hopelijk ook een stukje van jouw onzekerheid weghalen. Weet je ook of hij met al die meiden veilige seks heeft gehad? Anders is een soa-test misschien ook geen verkeerd idee, dat mag je best van hem vragen vind ik.

Er wordt hier boven toch gezegd dat zij niet begrijpt waarom meiden geen relatie hoeven met zo iemand? Daar reageer ik gewoon op hoor. Calm down aub :’)

50 is veel ja, maar ik vind de iel en de gadverdammes ook overdreven. Ook omdat de TS daar weinig aan heeft.
TS, of je nu een relatie wil met hem of niet omwille van zijn bedpartners moet je lekker zelf weten. :slightly_smiling_face: Voor sommige mensen kan het een afknapper zijn, maar als hij verder hartstikke leuk is en jij denkt er mee te kunnen dealen, dan is dat je goed recht. Het is immers ook zijn verleden, misschien is hij nu ook wel gewoon toe aan een vaste relatie.
Praat er met hem over. Je mag hem best zeggen dat je dat wel heel veel bedpartners vindt en dat je daar mee zit, daar is niks mis mee. En dat zou hij ook moeten begrijpen. Komt vast goed, al is het natuurlijk moeilijk daar niet aan te denken als je zelf nog maagd bent.

Ik zou er wel op staan dat hij een soa-test gaat doen, gewoon puur voor je eigen veiligheid. Ik denk dat het ook niet gek is dat je dat van hem verwacht, hij kan natuurlijk best iets opgelopen hebben met 50 bedpartners. Ook al zegt hij dat het veilig was, ik zou er wel op staan. Beter dat hij zich laat testen, dan dat jij dadelijk ergens last van hebt en hij er toevallig eentje ‘vergeten’ was! :slightly_smiling_face:

Ik vind zelf 50 ook veel. Alleen ‘‘iew gatverdamme’’ is ook wel een overdreven reactie.

Een ex van me had er over de 100 gehad. Hij heeft me nooit vergeleken met één van hen en hij is ook nooit vreemd gegaan oid. Het verleden hoeft helemaal geen invloed te hebben op wat er nu aan de hand is.

Voegt inderdaad niks toe, maar daarom mag ze haar mening wel uiten :slightly_smiling_face: