Vriend gaat zomaar weg.

Hallo allemaal,

Nu komt er alweer een topic over ‘boy trouble’. Maargoed. Gisteravond was mijn vriend nog zo lief om even langs te komen en te blijven slapen zonder dat ik het wist. De volgende ochtend(vanmorgen dus) zou hij rijles hebben om 9 uur. We zouden om 7 uur opstaan en dan zou hij de bus pakken naar zijn huis( ik woon best ver weg) zodat hij optijd zou zijn voor zijn rijles. De wekker ging om 7 uur, maar we hadden ons verslapen en werden uiteindelijk pas om 8 uur wakker. Ik bood aan om hem weg te brengen naar zijn huis, omdat hij het anders waarschijnlijk niet zou halen. Tijdens de rit was hij naar mijn smaak een beetje gemeen aan het doen en dat zei ik tegen hem. Zijn reactie was: “Normaal ben ik ook zo gemeen hoor”. Dat is natuurlijk niet leuk om te horen dat je vriend altijd zo gemeen is. Maar ik dacht er verder niet aan en liet het gaan.
Toen we bij hem thuis waren deed hij erg afstandelijk, ook al tijdens de rit. Ik vroeg toen we bij hem waren of er iets was en hij vroeg of we het daar later over konden hebben. Ja, is goed.
Toen de auto voor de deur stond van zijn rijles ging hij weg zonder me te bedanken dat ik hem naar huis had gebracht en gaf hij me nieteens een kus, hij zei helemaal niets. Hij riep alleen vanaf de gang: “Doeg!”

Ik wacht nu op hem tot hij terug komt van rijles.

Nu vraag ik me af wat ik gedaan heb om dit te verdienen. Persoonlijk vind ik dit erg raar gedrag van hem, maar wil graag jullie mening hierover hebben.
Waar zou hij boos over kunnen zijn/ wat heb ik hem misdaan? En vinden jullie dit ook raar gedrag?

Alvast bedankt!

mmm wel vreemd van je vriend idd
ik zou proberen je niet te veel druk te maken en gewoon afwachten wat hij te zeggen heeft na zijn rijles, miss baalde hij gewoon van het verslapen en had hij even een rotochtend

Maar dat is dan toch geen reden om mij deels te negeren?

Misschien heeft hij gewoon een ochtendhumeur :astonished:

Dat kan zijn, maar dan kan hij me toch wel een kusje geven of even gedag zeggen en niet zo afstandelijk doen…

Als het goed is komt hij zo thuis. Ik laat het nog wel even weten wat er was.

Ben benieuwd naar de afloop!

Ik ook!

me too… raar dat ie de ene avond je verrast en bij je wilt zijn en de volgende ochtend niks van je wilt weten… succes!

Ik ook!

Ik denk gewoon dat ie gestrest was. Het was geen reden om zo te doen, maar toch vind ik het niet zo erg als ie straks weer normaal doet. (:

Miss. indd gestresst omdat hij zich had verslapen?

Laat weten hoe het is afgelopen ja!

inderdaad, nu ik dit gelezen heb wil ik het ook graag weten.
komt wel goed meis. (:

Ik denk dat hij gewoon chagrijnig was omdat hij zich had verslapen.

Misschien, maar hij gaf toch aan dat er een probleem was waar hij later over wou praten.

Dus, hoe moeten wij nu weten wat het is? Wacht gewoon af en hoor hem uit en laat het ons dan weten hoe het gegaan is :wink:

En?

Ja, ben ook wel benieuwd…

Ik zou ook niet echt vrolijk zijn als ik me verslaap hoor.