Hoi meiden,
Ik wilde nu toch echt even de mening van andere horen, want ik zit hier al een tijdje mee maar heb het er eigenlijk nog met niemand echt over gehad. Ik heb nu ongeveer 3 jaar een vriend, het gaat super tussen ons en we hebben het ontzettend leuk samen. Alleen heeft hij mij een tijdje geleden verteld dat hij zijn dromen waar wil gaan maken. Het liefst gaat hij zo snel mogelijk wonen in Amerika, maar omdat dat natuurlijk niet zomaar gaat, zijn zijn dromen nogal vaag. Het komt erop neer dat hij zo snel mogelijk ergens in het buitenland wil gaan wonen, en dit zonder mij. Het is ontzettend vaag, want hij weet nog niet of dit binnen 1, 2 of 3 jaar gaat gebeuren, en of hij ooit nog terugkomt, maar hij wil weg. En dit dus zonder mij. Hij heeft me verteld dat we hierdoor in de toekomst niet samen verder zouden kunnen, maar omdat we het écht geweldig hebben samen, wil hij het tot het zo ver is gewoon leuk hebben met me.
Ik heb dit geprobeerd, maar jezus… Ik voel me hier zo ellendig door. Ik ben jong, ik denk heus nog niet aan trouwen en kinderen krijgen of wat dan ook, maar dat hij gewoon zegt dat hij in de toekomst niet meer ziet tussen ons… In de tussentijd is het een keer echt bijna over geweest tussen ons, maar we kwamen toch weer bij elkaar terug. Gewoon omdat onze relatie écht super is. De laatste tijd slaap ik slecht en voel ik me heel vaak ontzettend kut, omdat ik gewoon echt niet weet wat ik nu moet doen. Wat zouden jullie doen in zo’n situatie? Afwachten en het gewoon leuk hebben samen? Dat is namelijk wat ik nu probeer, maar het blijft nogal knagen…