Hey!
Ik heb sinds 27 februari een relatie met mijn ‘huidige’ vriend. Het is de tweede jongen die ik echt-echt leuk vind en relatie-waardig vond.
Alleen, afgelopen week, ben ik erachter gekomen dat het niet de jongen was die ik dacht dat hij was.
Ik had die nacht bij hem geslapen, en de volgende morgen moest hij naar school. Ik was vrij, maar moest snel iets opzoeken voor een vriend van me en had netjes gevraagd aan hem of het op zijn laptop mocht. Hij knikte instemmend toe.
Toen ik de laptop had opgestart, verscheen er een balkje van Skype, met een wanhopig meisje dat stuurde: “bel mij”. Automatisch klikte ik er op, en zag een heel gesprek van gemiste oproepen en telkens berichten dat ze stuurde. Niet alleen dat meisje, nee… er waren meerdere soorten meisjes.
En allemaal stuurden ze berichten, en gemiste oproepen. Ik raakte nieuwsgierig en begon de gesprekken te lezen… alleen was geschokt van wat er in de gesprekken stond. Me vriend bleek dus, in de periode dat ik met hem date en in de relatie tijd, met hun een gesprek te voeren: “ik heb zin, ben geil, ik ruk nu”.
Ik werd zo boos, hoe kon hij me dit flikken?!
Ook zijn Facebook, die openstond, stond vol met zulke gesprekken van meisjes. 30/40 meisjes…
Allemaal gesprekken met: “misschien rare vraag, maar ik moet strippen van me vrienden. mag dat?” en “ben je vanavond in de stad met vriendinnen? borrelen?”.
Ik werd zo boos, maar kon hem niet bellen aangezien hij op school zat, en ging hem dus whatsappen.
Hij wist precies waarom ik boos was en vertelde mij dat een of andere jongen onder zijn naam zijn Skype en Facebook gebruikte om aan zijn trekken te komen. En dat andere mensen er telkens achterzaten.
Nu is het probleem dus: ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind hem leuk en houd echt van hem, alleen het vertrouwen is weg en weet niet of ik het verhaal van hem moet geloven. Hij zegt dat ik de enige voor hem ben en dat tie me niet op het spel wil zetten voor zoiets, en dat ik hem moet geloven van wat hij zegt.
Ik wil hem echt graag geloven. Maar ik heb geen bewijs voor mezelf om te laten zien dat hij de waarheid spreekt… en het breekt me, en achtervolgt me.
Help! Wat moet ik doen?!