Vriend gaat vreemd?

Hey!

Ik heb sinds 27 februari een relatie met mijn ‘huidige’ vriend. Het is de tweede jongen die ik echt-echt leuk vind en relatie-waardig vond.

Alleen, afgelopen week, ben ik erachter gekomen dat het niet de jongen was die ik dacht dat hij was.
Ik had die nacht bij hem geslapen, en de volgende morgen moest hij naar school. Ik was vrij, maar moest snel iets opzoeken voor een vriend van me en had netjes gevraagd aan hem of het op zijn laptop mocht. Hij knikte instemmend toe.

Toen ik de laptop had opgestart, verscheen er een balkje van Skype, met een wanhopig meisje dat stuurde: “bel mij”. Automatisch klikte ik er op, en zag een heel gesprek van gemiste oproepen en telkens berichten dat ze stuurde. Niet alleen dat meisje, nee… er waren meerdere soorten meisjes.
En allemaal stuurden ze berichten, en gemiste oproepen. Ik raakte nieuwsgierig en begon de gesprekken te lezen… alleen was geschokt van wat er in de gesprekken stond. Me vriend bleek dus, in de periode dat ik met hem date en in de relatie tijd, met hun een gesprek te voeren: “ik heb zin, ben geil, ik ruk nu”.
Ik werd zo boos, hoe kon hij me dit flikken?!

Ook zijn Facebook, die openstond, stond vol met zulke gesprekken van meisjes. 30/40 meisjes…
Allemaal gesprekken met: “misschien rare vraag, maar ik moet strippen van me vrienden. mag dat?” en “ben je vanavond in de stad met vriendinnen? borrelen?”.

Ik werd zo boos, maar kon hem niet bellen aangezien hij op school zat, en ging hem dus whatsappen.
Hij wist precies waarom ik boos was en vertelde mij dat een of andere jongen onder zijn naam zijn Skype en Facebook gebruikte om aan zijn trekken te komen. En dat andere mensen er telkens achterzaten.

Nu is het probleem dus: ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind hem leuk en houd echt van hem, alleen het vertrouwen is weg en weet niet of ik het verhaal van hem moet geloven. Hij zegt dat ik de enige voor hem ben en dat tie me niet op het spel wil zetten voor zoiets, en dat ik hem moet geloven van wat hij zegt.

Ik wil hem echt graag geloven. Maar ik heb geen bewijs voor mezelf om te laten zien dat hij de waarheid spreekt… en het breekt me, en achtervolgt me.

Help! Wat moet ik doen?!

Eerlijk gezegd denk ik niet dat zijn verhaal klopt :frowning_face: Heel naar voor je!

Als ik jou was, zou ik voor mezelf kiezen en het uitmaken. En dan goed voor jezelf zorgen!

Ik zou hem niet geloven. Sorry, maar wel heel toevallig als op Skype EN op facebook iemand gebruik van zijn account maakt.

Houd hem goed in de gaten en luister goed naar je gevoel of je bij hem wilt blijven of niet.
maar ik denk niet dat hij dat niet zelf heeft gedaan.
Sowieso, als hij zo snel in jullie relatie al de intentie heeft om vreemd te gaan, dan zit er iets gigantisch fout.

Dumpen

Het lijkt me verstandig om met hem afspreken en dan te praten.
Ik hoop dat hij bewijs heeft dat tie het niet heeft gedaan en dat die jongen (waarvan hij zegt dat tie het heeft gedaan) het echt heeft gedaan.

Als dat niet zo is, en het blijft zo doorgaan… dan moet ik de grote stap maken en het toch maar uitmaken met hem. Hoe zwaar het dan ook maar mag zijn.

Heel rot voor je, maar als je vertrouwen nu weg is, dan moet je er sowieso mee stoppen. Vertrouwen is de basis van een relatie, en is dat weg, gaat het niet meer werken.

En serieus… Wat. Een. Eikel.

Laat het ons zeker weten! Ik wens je veel succes met het praten en ik hoop dat het tegendeel bewezen wordt…

Iel, wat een eikel.
Heel simpel: dumpen.

Ik wil echt dat ik ongelijk heb en dat tie het niet heeft gedaan.

Het rare aan de berichten is niet dat het elke dag gebeurd en er berichtjes worden gestuurd.
De ene keer gebeurd het op een zondag en dan opeens pas weer de week erop op een zondag.
Ik vind het een beetje raar en weet niet echt hoe ik ermee moet omgaan.

Laat je ajb niet zo behandelen.

Hij heeft het 100% zeker gedaan, anders had hij jou wel op de hoogte gesteld en zijn wachtwoorden veranderd. Dat het niet regulier gebeurt, vind ik niet raar hoor. Zal vast alleen zijn als hij de behoefte heeft.
Hoe ranzig is het dat hij andere meisjes vertelt dat hij zich rukt.
Uitmaken, ik meen het. Anders krijg je er spijt van

Aan de andere kant, als hij echt wat te verbergen had waarom zou hij jou dan op zijn computer laten? Dan had hij toch wel een smoes verzonnen of dat ding met zijn leven bewaakt?

Dus: ik moet zijn verhaal niet aanhoren en kijken of tie bewijzen heeft.
Maar gewoon dumpen?

En ja, zoiets zei hij ook. “Als ik iets voor je had te verbergen, dan had ik mijn wachtwoord wel aangepast, en was ik niet zo open tegenover je geweest hierover.”

Niet twijfelen dumpen die handel.

Ik denk dat je het niet wilt geloven aangezien je nog blind bent van verliefdheid.
Maar het is wel de realiteit dat hij is vreemdgegaan.

Bewijzen heeft hij toch niet. Even serieus hoor, waarom zou hij dan zijn wachtwoord niet veranderd hebben?
Hij wist gelijk dat het over de berichtjes ging toen je boos was, als hij het niet was dan had hij het van tevoren al gezegd.

Ja precies. Hij snapt verder ook wel dat hij je vertrouwen enorm heeft beschadigd dus als hij verder niets te verbergen heeft laat hij in ieder geval zijn accounts verwijderen/blokkeren. Daarnaast zou ik het ook wel fair vinden als hij hem af en toe mag controleren als jij daar behoefte aan hebt. Normaal ben ik daar echt tegen, maar in dit geval denk ik dat wanneer hij hier mee instemt het wel oke is.

Dumpen, ik denk als je hem nog een kans gaat geven, de relatie geen zin heeft. Het vertrouwen van jou in hem is natuurlijk helemaal weg, en zonder vertrouwen gaat het niet werken. Ik denk ook niet dat het vertrouwen snel terug gaat komen, want dit blijf je altijd in je achterhoofd houden. Meid, je verdiend beter dan dit ,sorry eigenlijk mag ik dit niet zeggen want ik ken hem niet, maar dit is echt een kutactie van hem.

Ik zou even aanhoren wat hij erover te zeggen heeft nog. Als hij het was geweest had hij waarschijnlijk we wat meer gedaan om het verborgen te houden voor je. Maar aan de andere kant wist hij precies waar je het over had en dat is ook wel een beetje ‘verdacht’