Vriend gaat vreemd via whatsapp...

Oke, ik heb dus nu 6 maanden een super leuke vriend waar ik helemaal gek ben. De laatste 2 weken doet ie wat raar, waar ik normaal altijd zn telefoon mocht vasthouden moch ik dat niet meer. Gister toen hij aant douchen was keek ik op z’n telefoon, slecht iknow, daar stond een gesprek bij, alleen n nummer geen naam. Toen ik dat gesprek opende stonden er naaks foto’s van zn lul en van zn hele lichaam met hoofd enzo erbij en aftrek video’s op. Samen met een andere jongen. Hij praate de hele tijd geil met hem. Toen zei die onbekende jongen op app, weet je vriendin dit, die van mij niet. Toen zei mijn vriend: die van mij ook niet, ons geheimpje.

Ik heb het er met hem over gehad en hij was helemaal aan’t huilen en vertelde t verhaal dat hij 3 jaar geleden op zo’n homo forum zat omdat hij nieuwgierig was en hij niet wist of ie homo was. En toen had hij nummers met die onbekende gewisseld en ineens 2 weken geleden ging die onbekende weer ineens appen en ging hem bedreigen met zn familie enzo en hij wist waar mijn vriend woonde. Dus toen heeft mijn vriend dit gedaan zodat hij zou stoppen met chanteren.

Hij heeft nu zovaak sorry gezegt, ik zie dat hij de echt spijt van heeft en dat ie echt van mij houd maar de gedachte dat hij gewoon terwijl ik aant werken was die filmpjes heeft gestuurd en dat ie gewoon niks heeft gezegt… Doet me echt pijn, dat ie dat gewoon deed en misschien nooit heeft gedacht aan mij of ie zich gewoon nooit schuldig heeft gevoeld, het doet zo’n pijn want hij is echt de ware voor mij. Elke keer als hij n whatsapp heeft wil ik weten wie t is. Ik wil m wel vertrouwen maar ik weet niet of k dat kan. Ik voel me afstandelijker van hm, ik wil hm niet kwijt want hij is mijn leven maar t doet me zoveel pijn en ik zie de gesprekken steeds voor me. Hij zegt dat hij geen bi is maar ik weet t niet zeker. Ik dacht echt dat hij zoiets nooit zou doen maar hij heeft dr echt spijt van en durfde het niet te vertellen. Maar t voelt nu heel raar en ik weet niet of ik hm nog vertrouw. Ik heb al heel veel met m erover gepraat en hij zegt dat ie t achter zich wil laten. Maar ik vind dat heel lastig

Wat moet ik doen. Asjeblieft help want hij is echt de liefde van mn leven

Srry voor lange en misschien wat ingewikkeld verhaal
Maar ik heb echt hulp nodig want ik weet het echt niet meer…

Wow :flushed: wat erg voor je Anna.

Hij zegt dat hij het heeft gedaan omdat hij gechanteerd werd. Als het enkel daarover ging, vind ik dat hij er toch over had moeten praten met jou, hoe moeilijk het onderwerp ook is. Je bent tenslotte zijn vriendin, je had er kunnen zijn voor hem als het echt enkel om chantage ging.

Alleen jij kan bepalen wat je moet doen. Denk jij dat je verder kan met hem ondanks alles? Vertrouwen is sws moeilijk op te bouwen en het zal tijd nemen vooraleer alles weer ‘normaal’ wordt.
Heel veel succes :sob::muscle:

Heb je het gedeelte van het gesprek gezien waar uit het naar voren komt dat hij gechanteerd werd? Daar zou ik eerlijk gezegd eerst naar vragen voordat ik het zou geloven.

Ik snap dat dit echt heel moeilijk voor je is! Maar je geeft zelf aan dat hij de liefde van je leven is, daarom zou ik zeker blijven werken aan jullie relatie! Het is natuurlijk moeilijk dat snap ik, maar zou je zonder hem kunnen? Wat ik ook zou doen is dat je echt heel goed met hem gaat praten, veel vragen stellen en probeer achter het hele verhaal te komen! Misschien moet je ook is kijken wat die site voor homo’s is, als die site tenminste nog bestaat. En wat die vertrouwensproblemen betreft, praat ook daarover met hem, dat kan heel erg opluchten! Misschien komt dit wat ik type nu over op je dat het allemaal zo te fixen is, maar ik snap dat het nog wel moeilijk voor je gaat worden. Daarom heel veel succes ermee!! x

Ja, dit. Als hij dat niet kan tonen, zou ik hem verlaten.

Kom eerst tot rust en praat later. Als hij de liefde van je leven is dan kost het kracht en tijd om hem te vergeven

Maar denkt iedereen niet dat haar huidige relatie de liefde van haar leven is? Wilt niet zeggen dat het zo is. De liefde van je leven bedriegt je normaal niet.

Vind het persoonlijk raar dat je vriend zegt dat het “hun geheimpje” is. Dat lijkt me nou niet echt iets om te zeggen als je gechanteerd wordt.

Nee, hij heeft dat gesprek niet meer omdat hij alles daarna meteen verwijderd heeft en die gast geblokt heeft omdat hij t achter zich wil laten.
Ik geloof m ook wel en hij doet ook super lief tegen me. Hij heeft me gister naar n plek gebracht waar hij kaarslichtjes in de vorm van n hartje had neergelegd. Hij heeft voor mij toen ons liedje gezongen en n grote bos rozen en chocolaatjes meegenomen.

Hij heeft er echt spijt van, en hij vind dat hij zich moet bewijzen en het vertrouwen weer moet op bouwen.
Ik voel me wel weer goed met hem maar seks wil of durf ik op een of andere manier niet…

hij had m dan toch ‘toen’ ook al kunnen blokken en verwijderen toen hij hem ineens weer ging appen?

want daarmee houdt de chantage (zoals hij het noemt) als het echte chantage is, niet ineens op ?

Klopt heb ik hem ook gezegt maar hij durfde dat toen niet.

Waarom nu opeens wel? Ik vind het eerlijk gezegd maar een raar verhaal. Weet niet zo goed of ik hem zou geloven. Ook dat hij dat gesprek meteen verwijderd nu je er van weet, vind ik maar verdacht.

Als ik op dit verhaal af moet gaan, geloof ik hem absoluut niet. :’) Waarom zegt hij dan ‘ons geheimpje’ en waarom verwijdert hij het gesprek?

Niet echt de liefde van je leven dus…

Ik vind het echt ontzettend naief om nu te geloven dat hij dit alleen maar deed omdat hij gechanteerd werd. Dan zou hij dus dingen als ‘ons geheimpje’ niet zeggen lijkt me.

Dit, heel apart dat hij de “chantage” uitgerekend nu ineens wel achter zich kan laten

Ik vind het maar een raar verhaal eigenlijk, sorry. Niet dat ik jou niet geloof, maar je vriend met zijn ‘chantage’ argument vind ik ongeloofwaardig overkomen.