Hallo mensen,
De meeste zouden mij nog kunnen herinneren van mijn vorige topic “vriend gaat vreemd?”. Kort samengevat gaat het over mijn ‘ex’ die seksuele gesprekken met andere meisjes had via Facebook, Skype, Whatsapp, etc. en dat hij graag met ze wou afspreken en voor ze wou strippen.
Ik zit nu in mijn laatste fase. Het is voorbij, want ik heb mijn relatie doodverklaard. We hebben elkaar 4,5 week niet gezien en hij negeert me compleet (erg frustrerend!).
Toch moet ik denken aan hem, en krijg ik hem niet uit mijn gedachten. Ookal hebben we ongeveer 2 maand gehad, het is toch een periode waar ik me meer open heb gesteld met gevoelens en liefde, dan andere momenten en bij andere jongens waar ik naar een tijdje bij had van “nah, tis genoeg, tis niks”.
Op zulke momenten moet het mij weer overkomen om het type ‘foute jongen’ uit te kiezen dat niet goed genoeg voor je is op langere termijn, maar waar je toch gevoelens voor krijgt, en je dan keihard terugvalt in de reality als je erachter komt hoe hij werkelijk is.
Ik heb geprobeerd om niet meer aan hem te denken en gewoon mijn eigen ding te doen. Ik heb geprobeerd om met andere jongens in contact te komen, maar ben er gewoon nog niet aan toe om een ander te hebben waar ik mij zo bloot aan kan geven. Ook heb ik geprobeerd om leuke dingen met vrienden te doen en niet meer aan hem te denken. Maar dit alles werkt allemaal niet.
Afgelopen weekend had ik zelfs een nachtmerrie over hem. Alles kwam gewoon weer terug, al die vreselijke momenten schoten door me hoofd in speedtempo. Je kan zeggen “it was only just a dream”, maar het is de werkelijkheid ook nog eens. Alsof mijn memory mij terug wil pakken en mij het opnieuw even wil aandoen om die pijn te evenaren waar ik deze 4,5 week meevecht.
Heeft iemand tips om ervoor te zorgen dat alles gewoon weggaat? Al die gevoelens… en al die pijn?