vriend gaat op vakantie

Mijn vriend gaat in de kerstvakantie met vrienden op vakantie naar Duitsland. Hij gaat met 3 vrienden heen, alleen gister vroeg hij mij of ik ook mee wil. Tsja, ik wil wel maar denk hij wil toch ook alleen met vrienden op vakantie? Ik vroeg hem dat en hij zei nee maakt mij niet uit als je mee wil mag dat ook. Een vriend van hem had dat voorgesteld. Ik wil wel mee alleen; 1. Ik ben het enige meisje 2. Wil hij niet alleen met zijn vrienden ? Help wat zouden jullie doem ?
X

Ik zou niet meegaan, alleen al omdat ik me niet op mn gemak zou voelen als enige meisje. En eigenlijk hebben ze die vakantie met zn 3en geboekt, dus een beetje wel een mannen uitje… Ik zou me er niet op mn gemak voelen nee.

Ik zou gewoon meegaan als zn vrienden het ook voorstellen, dan willen ze je er dus duidelijk bij hebben dus waarom niet?

Ik zou meegaan! Superleuk toch! Het is niet erg om het enige meisje te zijn =) Je bent toch bij je vriend, en zijn vrienden hebben je meegevraagd. Ik zou me vereerd voelen en het echt supergaaf vinden!

Ik zou niet meegaan, maar wel aangeven dat je het waardeert dat je bent uitgenodigd :slightly_smiling_face:

Ik zou meegaan, maar het ik vind het ook heel chill om alleen met jongens te zijn, no drama haha! Als jij je op je gemakt voelt bij zijn vrienden, lekker gaan! Als je twijfelt, dan moet je het misschien niet doen. Hoe lang hebben jij en je vriend al een relatie?

Als jij die vrienden ook gewoon kent zou ik mee gaan, super leuk toch dat ze jou er bij willen hebben?

We hebben nu 2 jaar en aantal maanden. Eigenlijk ben ik heel vaak met hun, als we uitgaan zijn ze ook altijd mee. Dus ik voel me wel goed bij hun en is vaak ook heel gezellig. Alleen aan de andere kant vind ik indd het is een mannenuitje en dit heb ik ook tegen hem gezegd. Hij zei als je het leuk vind dat moet je gewoon meegaan. Heb ook even met mijn ouders overlegt en die vinden ook dat ik mee moet gaan.

Wel verschillende meningen trouwens.

weekendje

Oh als het maar een weekendje is zou ik het gewoon doen, zelfs al is het niet zo leuk als verwacht zit je geen dagen aan ze vast.

Ik zou gaan, aangezien zijn vrienden het hebben voorgesteld!

we hebben het wellus eerder gedaan toen waren wij op vakantie (mijn vriend en ik), en toen kwamen hun een weekend langs en gingen we ook uit in Duitsland.

Ik zou gewoon mee gaan. Ze vinden het duidelijk leuk als je mee gaat! Je kunt ze altijd een middagje alleen ‘mannen onder elkaar’ laten.

Het is ieder geval fijn dat je ze meevragen! Daar zou ik me heel blij om voelen. Het is maar een weekendje en als je die vrienden niet het allerergst vindt, zou ik gewoon meegaan! Wie weet wordt het heel erg gezellig!

Ik zou niet meegaan, niet omdat je het enige meisje bent maar meer het idee dat hij dan even lekker met zn eigen vrienden weg is!
als ik met mijn vriendinnen een weekendje weg zou gaan dan zou ik hem ook niet meevragen, omdat je dan gewoon even lekker met de meiden bent. met hem kan je altijd nog een weekendje weg, of wie weet nog met een ander stel.

Ahh weet het echt niet… Aan de ene kant vorige keer was het ook super leuk. Aan de andere kant gun ik hem ook wel een weekend met zijn vrienden. Denk dat ik er nog even goed over nadenk. :cold_sweat:

Meer reacties zijn altijd welkom.

Als ze ècht een mannen uitje wilden, hadden ze dat wel gedaan toch? Maar ze willen je er echt graag bij hebben en het zijn ook een soort van ‘jouw’ vrienden toch? :grin: