Vriend gaat op vakantie..

In Juni gaat mijn vriend iets meer dan 2 weken op vakantie. Ik vertrouw hem helemaal, maar ik zie er wel nu al tegenop. Ik moet nu al zowat huilen als ik eraan denk dat ik hem tegen die tijd meer dan 2 weken moet missen. Voordat je het weet is het Juni, dat gaat razend snel, maar ben bang dat de dagen voorbij gaan kruipen wanneer hij er niet is… Wat doen jullie als je vriend op vakantie is zonder jou? En hoe kan je zorgen dat de tijd sneller lijkt te gaan? Klinkt allemaal heel stom dit maar ik maak me er nu al zo druk om, en het komt alleen maar dichter bij. Laat staan hoe gestoord ik ga worden als het zover is…
What to do?!

Leuke dingen doen met vrienden en familie.
Dingen die je al langer wilde doen maar geen tijd voor had doen.

Wow, relax! Het is inderdaad niet leuk om je vriend te missen. Maar misschien kan je zelf ook wel leuke dingen plannen. Gezellige op stap met vriendinnen!
Lekker genieten van de zon, picknicken, zwemmen, bioscoopjes, uiteten.
Je zou natuurlijk ook een vakantiebaantje kunnen zoeken! :wink:

Thanks! Ik ga inderdaad een vakantiebaantje erbij zoeken denk ik, dan ben je ook bezig en je verdient nog wat geld ook :slightly_smiling_face:

De eerste keer dat mijn vriendje met zijn vrienden op vakantie ging, was vorig jaar.
10 dagen Oostenrijk en ik zat helemaal alleen thuis. Ouders weg, vriendinnen op vakantie en vriendje op vakantie.
De eerste week werkte ik nog, dus versleet ik mijn dagen op het werk en 's avonds inderdaad alleen met de hond. Gelukkig whatsappte we 's avonds dan even want hij had wifi in het huisje.
Verder sportte ik de dagen erna overdag en ging de stad in om lekker te winkelen.
Ik ging een avond bij zijn ouders eten omdat hij toen jarig was en de laatste avond dat hij weg was, was gelukkig mijn beste vriendin ook weer thuis.
Kortom: afleiding, afleiding, afleiding zoeken met alleen maar leuke dingen doen.

Tja, mijn vriend zie ik dit jaar waarschijnlijk ook zo’n 10 dagen niet, niks aan te doen. Maar doe je dan nooit iets zonder je vriend? Want het lijkt alsof je zonder hem helemaal niks weet te doen.

Ik spreek altijd gewoon met vriendinnen af of weet ik veel, gewoon wat ik normaal ook doe. Alleen zie ik mijn vriend wat langer dan normaal niet (normaal zien we elkaar 2/3 keer in de week).

Oh jee :frowning: I know the feeling. Toen ik 15/16 was ging mijn ex-vriend in eerste instantie voor 3 weken naar het buitenland. Ik was kapot, slecht geslapen eten ging zowat niet etc. Toen kreeg ik ook nog te horen dat hij in plaats van 3 weken, 5 weken daar bleef. Ik voelde dat al een beetje aankomen (zijn moeder had ons zoet gehouden met 3 weken), maar was desondanks een donderslag. Na 3/4 weken knapte ik op en ging ik leuke dingetjes doen. Ik zag opeens weer oude vrienden en eigenlijk is het daarna niet meer goed gekomen. De verliefdheid was over en ik vond het verschrikkelijk toen hij weer thuis kwam haha. Zo kan het dus ook lopen. Maar dit is gewoon een ervaring van mij he!

haha relax. Dat overleef je wel. Die tijd vliegt voorbij, mijn ex ging voor t eerst toen een maand op vakantie, en een dag voor hij terug kwam, ging ik 10 dagen weg. Tijd vloog voorbij als je jezelf maar bezig houd.
Ik snap eigenlijk zo goed al die stress daarom niet. Er zijn mensen die elkaar half jaar of jaar of zelfs langer moeten missen. Zelf ga ik vaak naar buitenland om tijdje te werken en zal nog veel vaker en langer gaan, naja als ik relatie krijg moet die persoon er maar mee om kunnen gaan, anders is het jammer. Je moet ook altijd zorgen dat je buiten je vriend om, je eigen leven houd. Wat als het ooit uit gaat?

Zoek werk! Mijn ex-vriendje ging 14 dagen op vakantie zonder wifi, ik moest bijna elke dag werken in het plaatselijke café en de tijd vloog voorbij.

Waarom ga je je niet bezig houden met het plannen van een leuke activiteit voor als hij weer terug is?
Dan kun je hem dan verrassen en hebben jullie vast een super leuke dag samen!

Ik heb dit ook gehad een paar jaar geleden.
Mijn vriendje ging 17 dagen met vrienden naar Malgrat de Mar. Ik heb een baantje gezocht en van die 17 dagen heb ik er toen 11 volop gewerkt. Daarnaast heb ik leuke dingen gedaan met vriendinnen en familie.
Ook heb ik een ‘dagboek’ voor hem bijgehouden. Elke avond schreef ik iets voor hem… Dat heb ik hem gegeven toen hij terug was. (: Hij vond het erg lief van me en ik had toch het gevoel dat ik dingen bij hem kwijt kon die gebeurden op dat moment.

Stel je niet zo aan… Wat zijn nou twee weken?

Ok… sorry van mijn chagrijnige post maar als je jezelf al niet twee weken kan vermaken zonder je vriend moet je echt hobby’s en vrienden zoeken… (dit klinkt ook niet aardig, maar ik bedoel het toch echt zo!)

Weet precies hoe je je voelt. Ookal weet je dat alles goed zit en vertrouw je hem helemaal je ziet er toch een beetje tegenop. Mijn vriend gaat ook en ik vertrouw hem wel maar wil niet dat die weggaat. Het beste is om voor dat die weggaat een leuke dag ervan te maken zodat je daar aan kan denken als je hem mist. En als die terug komt natuurlijk afspreken en misschien tussendoor bellen?

Het zijn maar twee weekjes, zo lang moet je toch wel zonder hem kunnen? Ga leuke dingen doen met vrienden, familie, plan dagjes uit, dat soort dingen, dan zijn die twee weken zo om.