Vriend gaat leger in.

Hallo, ik en mijn vriend zijn al 4 jaar samen.We zien elkaar vanaf het begin al elke dag.Hij gaat over een maand beginnen met een opleiding binnen het leger, ik heb hem al die tijd gesteund en stond ook echt achter hem.

Nu ga ik hem dus alleen nog in het weekend zien en soms helemaal niet en nu vragen veel mensen of dit wel gaat werken waardoor ik nu erg ga twijfelen.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft of hoe denken jullie daarover?
Kan zoiets stand houden als je elkaar nog maar zo weinig gaat zien en hij waarschijnlijk heel erg zal gaan veranderen?

(dit word vaag) een dochter van een vriendin van mijn moeder:P haar vriend zit ook in het leger en met hun gaat het prima als ze elkaar zien gaan ze leuke uitstapjes maken enzo genieten ervan zolang het kan, en daarna als hij weer weggaat gaat zij vooral met haar vriendinnen opstap…

mijn stiefbroer doet ook een legeropleiding. en met hem en zijn vriendin gaat het nog steeds goed hoor. niet dat je hier heel veel aan hebt maargoed!

Ik ga hetzelfde tegemoet.
Ik denk dat het miss ook wel goed is voor onze relatie, we zien elkaar elke dag en op een gegeven moment wordt je daar ook een beetje ziek van. Maar ik ga hem wel missen:(

Je kan makkelijk een relatie hebben als je elkaar alleen in het weekend ziet.

+1

Ik zie mijn vriend ook alleen maar in het weekend hoor, dat is geen reden waardoor het niet zou kunnen werken…

Ik weet ook wel dat er genoeg mensen zijn die elkaar alleen in het weekend zien maar als je elkaar 4 jaar lang elke dag ziet en hij gaat daar heel erg veranderen word ineens heel snel volwassen krijgt daar een heel nieuw leven.

+2 ik zie mijn vriend al 4 jaar alleen in 't weekend en in vakanties.

maar het is natuurlijk wel even wennen als je elkaar iedere dag zag, en dan alleen in de weekenden;) maar dat wil idd niet zeggen dat het niet kan werken

Het zal idd wel lastig zijn die overgang, maar het kan zeker wel!
Op een gegeven moment went het wel, eigen ervaring:)

Hier is al een topic over: my boy is militair.

Maar goed, geen tips verder dus up

+3 Alleen in het weekend, door studies op andere plaatsten

+4 Alleen in het weekend, afstand.

+5 alleen weekend,studies

maar werkt prima denk ik alleen in het weekend. Doordeweek kan jegewoon leuke dingen doen met vrienden en je concentreren op je school of werk. En in het weekend is het dan weer extra leuk om elkaar te zien

Succes!

gaat die dan ook uitgezonden worden in dangerous areas?

gaat die dan ook uitgezonden worden in dangerous areas?

+6 weekend en vaak woensdag avond(komt hij naar huis voor mij(A)) en vakanties

Mijn vriend zit ook in het leger. Ik heb nu bijna een jaar iets met hem en wij kregen pas iets toen hij er al in zat.
Omdat jij hem iedere dag ziet zal je het moeilijk krijgen als hij dan alleen in het weekend komt, maar dat gaat echt wel hoor!
En het is juist extra leuk om hem dan weer te zien. Je kunt sowieso bellen en sms’en.
Welke opleiding gaat hij doen?

De kans dat hij uitgezonden zal worden zal nog wel even duren. Er is nu geen missie en er is geen geld om ze uit te zenden. In 2013/14 komt er volgens mij weer een missie

Ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend, en de eerste 3 maanden trok ik het ècht niet (beetje zware periode waarin ik hem eigenlijk sowieso hard nodig had).
Maar je kan je beter bedenken dat het beter is om het in het weekend extra leuk te maken dan helemaal geen vriend te hebben.
Even verdrietig zijn kan, maar zet je eroverheen en maak veel lol met hem, dan is het voor jullie allebei leuk. Onze relatie is er alleen maar sterker/leuker door geworden, maar wij hadden nog niet zolang iets als jullie;p
Bel hem desnoods 3x per dag ofzo, oke overdreven, maar dat doe ik :stuck_out_tongue:
Het idee van ‘het leger’ zou me meer tegenstaan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Succes! :four_leaf_clover: