Vriend gaat het uitmaken :(

Heee allemaal,
Mijn vriend heeft me zojuist verteld dat zijn gevoelens voor me weg zijn. Hij wil het nog wel even aankijken hoe het gaat, maar ik ben zo bang dat het dadelijk echt uit is :frowning_face: En dat willen we allebei niet. We zien elkaar best weinig ivm werk, maar daar ligt het volgens hem niet aan.
Voel me echt zo kut nu :’(
We gaan het dus nog wel aankijken. Iemand die tips heeft wat we hieraan kunnen doen? Of is het zo dat als zijn gevoelens weg zijn deze ook niet meer terugkomen?

Awhh =(.
Sorry dat ik dit zeg;
Ik heb ook zoiets gehad, ik denk dat jouw vriend 't uit gaat maken… =(
Maar 't hoeft niet hoor !
'T kan dat z’n gevoelens gewoon nog terugkomen.
Ik hoop dat 't goed komt !
x

Dit heb ik ook meegeemaakt. En ik heb het daadwerkelijk met mijn vriend toen uitgemaakt ( we waren naar 4 dagen wel alweer samen :cold_sweat: ) We hebben een heel zwaar gesprek toen samen gehad. Er waren gewoon heel veel dingen die niet gingen zoals het zou moeten gaan. Voor ons is dit heel goed geweest want we zijn nu gelukkig samen dan ooit!

Ga het gesprek met je vriend aan, je hebt een duidelijk antwoord nodig waarom hij minder gevoel voor je heeft. Het kan namelijk niet zomaar verdwijnen.

succes

Dit weet je niet! Bij mij en mijn vriend liep het ook zo. Onze gevoelens naar elkaar werden minder omdat er gewoon dingen niet goed zaten. We hebben hier heel goed over gepraat en nu is het beter dan het daarvoor was. Oke meneer vervalt nog wel eens in oude gewoontes. Ik geef meer dan hij doet!

Awh, echt zo’n sprookje haha :flushed:

Haha dat was het echt niet! Het was een grote drama pff. Ben wel heel erg blij dat we dat hebben overleefd. Heb wel het gevoel dat we nu echt alles aan kunnen :slightly_smiling_face:

gelukkig dat alles dan goed is gekomen =).

Ik heb (ongeveer) hetzelfde gehad 2 weken geleden. Maar ik heb geen actie durven ondernemen, dus nu is het over. Nooit antwoord gehad op zijn plotseling verdwenen gevoel, en dat is heel frustrerend. Dus ik raad aan: praat wel met hem!

Oh, precies dezelfde situatie als waar ik een maand geleden in zat!
Hij zei dat hij me nog leuk en lief vond enzo (we hadden toen precies een jaar) maar dat hij niet meer wist of hij nog wel op die manier van me hield. We hadden het toen allebei heel druk (ik met tentamens, hij met een project op zijn universiteit).

We hadden wel afgesproken dat we alles zouden proberen, van een week lang bij elkaar zijn tot een pauze. Hij is toen een hele week bij mij geweest, we hebben heel veel gepraat (en gehuild) en na een paar dagen eigenlijk had hij het gevoel al terug.

Dus er is hoop! Ik weet dat het moeilijk is om hoopvol te zijn (ik ben nu nog steeds bang dat hij weer zulke gedachten krijgt), maar probeer het in ieder geval! Je weet maar nooit.

Als jullie er aan willen werken zou ik tijd voor elkaar vrij maken en gewoon weer op ‘date’ gaan. Ga uit eten, naar een dierentuin of pretpark. Doe leuke dingen samen! Misschien dat jullie een beetje in een sleur zaten en daardoor zijn gevoelens zijn verminderd

Tja…als zijn gevoelens weg zijn, kan jij daar weinig aan doen vrees ik.

Bedankt voor jullie reacties! Dinsdag gaan we praten.
Hoop zo dat het goedkomt. Kan alleen maar huilen nu :frowning_face:

Ik heb dit heel vaak gehad, precies het zelfde.
Maar je kan hier niet echt wat aan doen je kan m moeilijk gaan dwingen om weer gevoelens voor je te krijgen.

Bitch stel je niet zo aan.

Doe eens even normaal wauw.

Olga de trol

Kom habbo

Je kunt er helaas weinig aan doen. Het enige wat je kunt doen is erover praten, maar als gevoelens eenmaal weg zijn, dan komen deze niet (snel) terug.
Je kunt alleen hopen dat hij jou gaat missen en zich bedenkt wat voor fout hij heeft gemaakt.

Ik zou in ieder geval erover praten en er het beste van hopen.
Sterkte! :sob::muscle:

success :sob::muscle:

Heel veel sterkte!
Zoek in de tussentijd afleiding. Laat je leven niet kapot maken door een jongen. Laat hem juist zien waar hij voor moet vechten.