Vriend flirt met ander

Nou het zit dus zo, ik was vanochtend bij m´n vriend, en die was over een meisje uit z´n klas aan het praten, hij zei dat sinds wij een relatie hebben, dat meisje opeens een stuk meer interesse in hem had. Hij liet hun whatsapp gesprekken zien, maar daar zaten van zijn kant ook uitspraken in als; “jammer dat ik niet bij dat feestje was, zeker nu ik zie hoe je er uitzag in dat jurkje.” en allerlei toespelingen, en het kwam er eigenlijk op neer dat hij ontzettend graag iets met haar wilde doen, maar hij had nou eenmaal een vriendin aan wie hij trouw is.

Ik vind dit echt zo raar, zeker na wat hij een paar dagen ervoor zei. Ik zat hem een beetje op te geilen via de sms, zegt hij opeens; oh er zitten allemaal meisjes om me heen in de bus, moet me inhouden me niet aan die meisjes te vergrijpen! Nou toen had ik al helemaal van wat is dit nou weer?!
Ligt het nou aan mij of is dit echt raar, ik weet niet of ik er iets van moet zeggen of niet…?

Hij verbergt het niet, dus ik denk dat hij gewoon wat aan het lollig doen is?
Alleen dat kan verkeerd uitpakken gezien dat meisje in zijn klas daar natuurlijk serieus op in kan gaan.

Mijn vriend hoefde dit niet te flikken hoor! Als hij een vriendin heeft zou hij toch niet eens zo tegen andere meisjes willen praten? Vind ik dan.
Ik zou hem vertellen hoe je hier over denkt en vragen waarom hij dit doet en wat hij ervan vindt. (ook als jij dit bij een andere jongen zou doen)

nou ik vind dit dus echt niet kunnen. echt lullig tegen over jou. Hij zit ondertussenn gewoon met andere meisjes te kloten, dat hoort een vriendje niet te doen, hij probeert je gewoon jaloers te maken ofseuw? ik zou d’r zeker wat van zeggen.

Ik had hem allang verteld wat ik hiervan vond…
Gewoon zeggen dat je het echt heel erg raar vindt dat hij zulke dingen zegt tegen dat meisje !
Dat laatste over vergrijpen aan meisjes, bedoeld ie gewoon als grapje;) Jongenshumeur is nou eenmaal niet altijd goed te begrijpen… haha

Na dat laatste was dus niet als een grap, dat had ik hem dus gevraagd, dat is een beetje het ding :’) Ik kan echt tegen veel dingen, ik heb een hele vrienden groep van alleen maar jongens dus ik ben wel wat gewend :stuck_out_tongue: Naja ik zal het er eens met hem over hebben dan, want het zit me toch wel dwars…

Ik zou zeggen dat ik het fijn vond dat hij het niet voor me verbergde, maar dat hij toch echt moet oppassen als hij je wel iets flikt.

Omg

^Ze zegt toch, ‘Vind ik dan’.

Ik vind een beetje plagerige opmerkingen echt niet erg, maar sommige dingen waren echt zo… fout en raar… Ik ben niet zo’n idioot die zegt dat hij niet naar anderen mag kijken, ik kijk zelf ook naar knappe jongens haha, maar dit was echt weird.

Ik zou echt niet blij wezen als mijn vriend zo zou doen. Gewoon even erover praten dat je je er niet fijn bij voelt.

Mijn vriendje en ik hebben hetzelfde gesprek gehad afgelopen zondag.
Meiden spraken hem aan en flirten met hem, maar hij moest er niets van weten.
Als ie geen relatie had gehad, had ie er wel eentje mee naar huis genomen.
Ik was best van de kaart de dagen erna, want het voelde als een dolk in mijn rug dat ie dus snel z’n gevoel kan uitschakelen en het bed deelt met meiden.
(zo kan ik soms ook moeilijk tegen het idee dat ie scharrels heeft gehad)
Maar goed, ik heb open kaart gespeeld dat het me best dwars zat en hij heeft met tranen in z’n ogen overtuigd dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Dus, even gesprekje doet wonderen.

Thnx voor het advies :slightly_smiling_face: , wordt even een gesprekje dan!

Ik kan ook wel lezen.

Ik denk dat hij de aandacht vooral heel leuk vindt. Jij moet grenzen stellen aan wat jij goed vindt, en melden dat je je hier niet prettig bij voelt.
(Dat hij het jou laat zien betekent in elk geval dat hij het niet serieus bedoelt, maar het kan anders lopen als hij meer van die aandacht wil)

Ik heb een soortgelijke sitatie gehad, alleen had mijn vriend niet zulke dingen teruggestuurd. Op een gegeven moment heb ik hem gevraagd of hij ermee op wilde houden omdat ik het niet fijn vond, want het meisje werd te opdringerig. Toen heeft hij het contact geheel verbroken, en drie jaar later is alles nog steeds goed :slightly_smiling_face:

denk dat je inderdaad moet aangeven dat je het niet leuk vind!
en zolang hij alles nog laat lezen en niet geheimzinnig doet hoef jy niet bang te zyn !!