Vriend & eten - help?

Als ik niet zo veel heb gegeten, dus als ik me wat “leger” voel heb ik het gevoel dat ik aantrekkelijker ben dan wanneer ik net heb avond gegeten of als ik veel heb gesnoept enzo.
Ik vind het ook prettiger als m’n vriend aan me zit als ik niet zoveel heb gegeten… kennen meer meiden dit hier?

heeft iemand tips? Want ik heb vaak de neiging om dan te weinig te eten. met m’n vorige vriendje ben ik op deze manier 5 kilo afgevallen…

Dat is niet helemaal gezond… klinkt een beetje eetstoornis-achtig: niet kunnen eten als iemand anders erbij is.

Ik heb het ook een beetje, ik vind het niet fijn als mensen me zien eten of als ik helemaal volgepropt zit om dan mensen te zien. Maar gewoon genoeg eten maar niet te veel helpt al wel: dat je wel verzadigd bent, maar niet helemáál vol zit.
Tenminste, dat helpt bij mij :slightly_smiling_face:

Bovendien merkt een vriend het echt niet of je een ‘dikke’ dag hebt of niet… tenzij je echt duidelijk laat merken dat je niet lekker in je vel zit.

Hmm, dat is vervelend en als je niet aan de dikke kant bent is het ook niet de bedoeling. Eet genoeg, maar wel gezond, misschien helpt dat? succes

Ik had dat ook, maar ik kon daar met mijn vriend gewoon over praten, en hij zei dat hij totaal niet merkte dat ik bepaalde momenten op de dag een bollere buik heb! Je ziet het zelf natuurlijk altijd meteen, maar anderen niet. Misschien een optie om het er met hem over te hebbn? ?

(ik at trouwens wel gewoon, maar ik voelde mezelf gewoon aantrekkelijker voor het avondeten laat maar zeggen;))

Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft/heeft gehad. Bij mij kan je het altijd heel goed zien als ik lekker heb gegeten, en dan had ik ook wel zoiets van hmm een strak buikje vind mijn vriendje vast veel mooier. Maar dat zit echt tussen de oren, mijn vriendje vind mijn buikje altijd mooi en schattig. Ga er vanuit dat jouw vriendje dat ook bij jou vindt (ander heb je geen cool vriendje). Enne zou toch zonde zijn dat je met z’n tweetje nooit gezellig uiteten kunt gaan omdat je ‘bang’ bent dat je vriendje ziet dat je gegeten hebt

ja precies dat laatste, dat heb ik ook… ben je daar nu vanaf dan?
ik eet eigenlijk alleen te weinig als ik weet dat ik op die dag m’n vriend zie @_@ ik ben zo’n domme aap ik weet het, en toch vind ik het lastig.
Maar erover beginnen… hoe doe ik dat? XD ik heb eigenlijk voor dit topic al een andere account gebruikt dan m’n normale…

hmm missmariekee, je hebt wel gelijk inderdaad. Dat vind ik ook jammer XD
ik blijf het lastig vinden. En hoe begin ik erover met mn vriend?

Ik voel me ook oncharmanter als ik de hele dag heb lopen vreten, maar aan het eind van de dag weet ik toch dat me vriend me wel leuk/mooi/sexy/weetikveelwat vind. Dus ik maak me er verder niet druk om…

Ik weet zeker dat je vriend je onder elke omstandigheid mooi vind, maar je moet er denk ik gewoon nog even aan wennen… Probeer er gewoon niet over na te denken, meer valt er niet te doen.

Ik heb dat ook een beetje, maar meer dat ik me schaam. Ik eet echt onwiiijjjs sloom en ook minder en ik ben kieskeuriger enzo, en daarom eet ik liever niet als er mensen in de buurt zijn.

Maar anders is dat ik me niet anders voel of gedraag met een lege maag dan met een gevulde (hoewel ik soms wel zeg: ‘aah ik heb honger’)

ik heb dat als ik veel rotzooi heb gegeten (chips, pizza en snoep als één volwaardige maaltijd) dat ik me dan ook ranzig voel.
Maar als ik dan gezonder eet (wortels, boterhammen met gezond spul en water drink) dan voel ik me eigenlijk beter en zelfvertrouwender :q ik weet niet of het hetzelfde is wat jij bedoelt, haha
maar probeer het eens om wat gezonder te eten? Is beter dan niets eten :3

Ja ik ben er wel af:) Hij begreep eigenlijk wel wat ik bedoelde, hij heeft zelf ook een bollere buik na het eten maar dat maakt m natuurlijk niets uit:P Maar hij zag het totaal niet, en hij zei dat ie me altijd aantrekkelijk vond, ook na het eten;)

Gewoon op een grappige manier zeggen dat je het haat om te moeten eten als hij komt, zal die zeker weten vragen: huh, waarom dan? Warschijnlijk kent hij het ook wel, hij zal je dan waarschijnlijk precies hetzelfde zeggen als mijn vriend: dat ie het totaal niet ziet en dat je op alle momenten van de dag aantrekkelijk bent:) Bij mij was het toen gauw over!

Heb ik ook wel eens last van…
Maar als mijn vriendje dan zegt; Je bent egt niet dik, je bent supermooi zo , voel ik me weer wat beter (A).

Jaa dat heb ik ook! Altijd als ik na het avondeten naar hem toe ga zorg ik dat er ruim een uur tussenzit zodat ik me alweer wat ‘leger’ voel. Ik hou ook de hele tijd mijn buik in als bij hem ben, ook al zegt hij dat hij mijn lichaam ‘perfect’ vindt…

jeuj iemand die me snapt xD!
ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit opvalt, want dan voel ik me wat minder een mongool (A)
ik hou m’n buik dan niet in, maar er moet inderdaad een uur tussenzitten voordat ik me weer helemaal normaal voel xD en ik heb dus ook moeite mee als ik bij hem eet… >.<

Ik heb hetzelfde, voel me ook mooier zonder volle maag xD

Haha dat heb ik ook, maar mijn maag kun je een klein beetje ‘zien’ aan de bovenkant.
En dan heb ik het gevoel dat hij uitzet als ik vol zit hihi… :’)

Ja hier heb ik ook last van. Maar niet echt omdat mijn buik dan dikker word, eerder omdat ik een beetje een fobie heb voor eten als er mensen bij zijn. Dan heb ik altijd het gevoel dat ik heel lelijk eet of dat er eten achterblijft in mijn tanden of op mijn gezicht ofzo.

ah, het spijt me voor de andere mensen die dit hebben, maar ik ben eigenlijk wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben :slightly_smiling_face: bedankt!

Ik heb dat ook =D