Vriend en zuipvakantie

Hi meiden,

Ik heb al 5 maanden een hele lieve vriend die er altijd voor mij is. We kunnen echt geen dag zonder elkaar. Maar voordat wij verkering kregen had hij al een vakantie gepland staan met zijn vriendengroep in Nederland. Ik wist al dat daar veel gezopen word en er in de bosjes erg gezellig word gedaan.
Ik had er niet veel problemen mee, want het was maar een weekje, en ik gun het hem ontzettend!
Helaas ga ik halverwege zijn vakantie al weg naar het buitenland, en komt hij pas een halve week later, waardoor ik hem 10 dagen moet missen. Dit op zich is al verschrikkelijk.
Ik wilde er gewoon niet teveel aan denken en het zelf ook leuk hebben begin deze week zonder hem. Maar toch mis ik hem meer dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Hij heeft het super leuk daar, en verteld me dat ook elke avond. Hij mist me vooral 's nachts, omdat hij dan andere stelletjes ziet. Ik weet 100% zeker dat hij niet vreemd zal gaan, maar toch voel ik me er niet fijn bij.
Hij drinkt elke avond ontzettend veel, ook al heeft hij nog last van de kater van de dag ervoor.
Ik wil zijn vakantie niet verpesten door het bezorgde vriendinnetje te zijn die continu whappt en zegt dat ie zich moet gedragen. En daarom doe ik alleen maar lief, leuk en aardig. Maar dat begint me nu echt op te breken.
Morgenochtend ga ik zelf op vakantie en kan dus niet meer whappen, dus wilde ik hem van te voren nog even bellen, omdat ik hem pas een halve week later weer zie. Maar nu is ie al redelijk bezopen en wist nog niet zeker of hij dan wakker zou zijn. Hij hoopte dat ie wakker zou worden van t trillen.
Ik heb heel lief geantwoord dat het anders niet uitmaakte, en dat ik zonder zijn telefoontje ook wel zou overleven. Maar toch zit ik er nu meer mee dan ik in een eerste instantie dacht.

Wat moet ik doen? Hem bellen en als ie niet opneemt gewoon weg gaan? Of gewoon net zo lang bellen tot hij opneemt en me misschien wel stalkerig vind?

sorry voor het lange verhaal, maar ik weet t even echt niet…

xx

Ooit eraan gedacht om z’n voicemail in te spreken?