Vriend en vriendin

Hoi allemaaall,
Ik zit dus echt met iets waarvan ik niet echt weet wat ik ermee moet…
Nou hier komt t dan; ik heb dus een vriendje al bijna een jaar en dat gaat meestal wel goed wel wat vervelende momenten maarja dat hoort erbij. Maar nu is het dus zo dat een vriendin van mij zich zo raar gedraagt als ze met ons is. Paar dagen geleden waren we dus gaan zwemmen bij de vriend van mijn vriendje met zn 4e. Dan maakt ze dus allemaal van die opmerkingen tegen hem waarvan ik dan denk wtf? Ze was bijv haar bikini ‘vergeten’ (expres, ik was met dr aan her bellen toen ze op het punt van vertrekken stond en zei nog vergeet je bikini niet) ik had een extra bikini voor dr mee genomen maar die paste niet volgens haar. Ze zei dus tegen mijn vriendje van ja ik ga gewoon wel naakt zwemmen of in mn bh en string dat vind je wel kunnen toch? En dan met een knipoog. Ik vind dit best apart en ze heeft uiteindelijk in het t shirt van mijn vriend gezwommen met dr string aan en heeft de heletijd dr kont lopen forceren naar hem toe. En dan nog het leukste de heletijd opmerkingne naar mij zoals ‘haha jij hebt echt geen kont echt niet normaal’ ‘hey jongens ik paste haar broekje niet he en voor haar is die te groot hahaha’ gaf me echt een rotgevoel… gister avond ginfen we dus uit en mijn vriend was daar ook met wat vrienden. Ik stond op een moment gewoon even te kletsen met 2 jongens van school waar ik goed mee bevriend ben, ze vond het nodig om naar mijn vriend te gaan en hem eerst heel overdreven blij te knuffelen en vervolgens dr kont tegen hem aan te duwen en zeggen ‘vind jij het niet heel raar dat je vriendin daar met die 2 boys staat ik zou dat evht niet pikken hoor’. Dit soort dingen dus allemaal. Is het overdreven van mij dat ik hiermee zit en me er best rot over voel? En wat zou ik hiermee moeten?

Btw sorry voor het lange verhaal😅 Moest het ect even kwijt…

Wat raar van die vriendin!!
Ik zou als ik jou was met je vriendin overhebben dat je dit echt niet leuk vind. (misschien ook vragen aan je vriendje wat hij er van vind?) Als ze dan niet ophoudt zou ik er over na gaan denken of ze wel een echte vriendin is als ze zo doet!
Succes met deze situatie!

Klinkt niet als een leuke vriendin en het lijkt alsof ze jaloers op je is vanwege je vriendje. Ik zou goed met haar praten of de vriendschap verbreken.

dit! Praat met haar want als ze je de grond inboort voor de neus van je vriendje?? Ik zou dit echt niet pikken

Dit inderdaad. Ik zou echt bloedlink zijn als een vriendin dit zou flikken bij mij

Dit klinkt niet eens is als een vriendin. Volgensmij wilt ze gewoon heel graag andacht.

Dit.

En ik zou zelf er zelf ook met je vriend over praten. Het kan misschien fijn zijn om te kijken hoe hij hiertegen aan kijkt en om te laten weten dat jij het niet fijn vindt hoe je vriendin zich gedraagt.

Wat een kutwijf zeg. Dumpen die handel. :flushed:

Wauw,wat een vriendin zeg. Eerst een beetje je vriendje te lopen versieren en daarna nog allemaal gemene dingen over je zeggen? Verwacht ze nou dat je vriendje het nu met jou gaat uitmaken en dan met haar verder gaat ofzo? Zij is echt niet helemaal 100. Ga met haar praten en zeg dat je dit niet vindt kunnen en dat ze maar op zoek moet gaan naar een andere jongen want jouw vriendje is al bezet. Als ze daar niet mee om kan gaan,zou ik me afvragen of het wel een echte vriendin is. Verder zou ik nog even met je eigen vriendje gaan praten en zeggen dat je je hier heel rot over voelt en dan zal hij je zeker wel geruststellen door te zeggen dat hij alleen JOU leuk vindt,en niemand anders. Veel succes! :upside_down_face:

Als mijn vriendin dat zou doen dan zou ze niet lang een vriendin meer zijn. Wat een jaloers kind zeg. Ik zou echt goed met haar praten en zeggen dat je het niet normaal vindt wat ze doet. En stopt ze niet, dan is het echt geen goede vriendin.

Ze gedraagt zich echt kinderachtig! Afstand nemen joh van zulke vrienden zijn niet een vrienden. Wat zei je vriendje?

Update:
Ik heb erover gepraat met mijn vriendje, gezegd dat ik het niet leuk vond. Zijn reactie was helaas niet zo geweldig. Hij zei dat ik veel te jaloers was. Hij nam het alleen maar voor dr op🙄 Het meisje zelf was ik echt van plan om niet meer mee om te gaan alleen blijkt het dus dat ze (ze bleef na het uitgaan afgelopen keer dus ook nog slapen) mijn makeup, ketting, armbandjes en topje meegenomen heeft ‘perongeluk’ en aangezien ik die echt terug wil allemaal zal ik die eerst nog even op moeten gaan halen want ja het zijn mijn spullen… daarna ga ik gewoon geen contact meer opzoeken. Ben dr helemaal klaar mee🙃

Goedzo, dumpen die meid!
Die vriendin komt juist jaloers over, zij ziet wat jij hebt en zij niet heeft, dat wil zij waarschijnlijk ook, en laat ze op een rare manier blijken misschien…
En echte vriendinnen blijven van elkaars vriend af…

Als iemand zo over jou praat is dat geen vriendin. Ze is gewoon jaloers op jou dat jij een relatie hebt! Volgens mij is haar plan gewoon jullie relatie te verbreken.

Gewoon zeggen dat je het nu komt halen en daarna nooit meer zien :slightly_smiling_face: