Vriend en sex afspraken?

Ik ben al een aardige tijd samen met mijn vriend en ik ben echt blij met hem, maar toen ik pas inlogte op zijn email zag ik dat hij zich in heeft geschreven bij allemaal sites waar je sex afspraken kunt maken. Ook sinds hij met mij heeft! wat moet ik doen, het uitmaken of er met hem over praten? Of het gewoon laten zitten? Wat zouden jullie er van vinden? Ik zit er best wel mee eigenlijk. alvast bedankt

Praten. Als hij niet weet dat jij 't niet leuk vindt, kan hij er ook niks aan doen.

Er met hem over praten natuurlijk.

Wow apart, praat er even met hem over ;p
Waarom logte je eigenlijk in op zn mail? :stuck_out_tongue:

Ik zou het er eens even goed met hem over hebben. Want het klinkt een beetje raar dit.

@ Noukertt Haha dat vraag ik mij eigenlijk achteraf ook een beetje af, was achter zijn wachtwoord gekomen en vond het stiekem wel leuk om even een kijkje te nemen :flushed:

Erover praten! Als je dat niet doet blijft het je dwarszitten en als je het meteen uitmaakt heeft hij geen kans gehad om zich te verdedigen.

Zeker praten inderdaad… Hij kan het ook in een vreemde bui met een vriend voor de grap hebben aangemaakt ofzo… Als blijkt van niet kan je het altijd nog uitmaken…
Maar ik zou eerst even uitvinden hoe het nou zit.
Succes!

Praten natuurlijk!

Maar hoe begin je over zoiets? Het is nogal ongemakkelijk van, hee trouwens ik zat op je mail te kijken en toen las ik vanalles over sex sites enzo?

Ik denk dat je dat maar beter gewoon zo kunt doen ja… Of hem een mail/sms sturen dat je weet dat hij op een site zit waar je sexafspraken bij kunt maken en dat je het daar graag over wilt hebben in real life. Maar zoiets kan ook verkeerd vallen dus ik zou er toch in het echt over beginnen.

Nou denk dat het erger is dat hij sexafspraken maakt dan dat jij in zijn mail kijkt, dus… En als hij daar boos over wordt zeg je gewoon van heb je iets te verbergen dan? (wat dus ook zo is).

Gewoon eerlijk zeggen,
Gewoon van: schat ik had even op je mail gekeken, zonder bijbedoelingen, ik zag allemaal mailtjes van sexsites, ik weet dat ik eigenlijk niet hoor te kijken maar ik wil niet dat we geheimen voor elkaar hebben…" zoiets?

Was je er niet een keer bij toen hij zijn mail checkte ? Want dan kun je gewoon zeggen dat je dat toen zag.

^ ja of dat ie zijn mail aan liet staan op zijn computer, terwijl jij even op een site moest kijken ofzo en dat het je toen opviel?

Oh ja dat is wel een goeie! Want ik weet namelijk ook niet of hij ook echt afspraken maakt, misschien vind hij het gewoon leuk als hij daar mails van krijgt en dat hij plaatjes kijkt ofzo. Wel een beetje triest, maarja. Ik schrok er in ieder geval wel heel erg van! Super bedankt voor jullie reacties trouwens, dat helpt echt!

Laat even weten hoe jullie gesprek afliep!

Ja doe ik!

Succes dan alvast!

OF, je zegt tegen hem wanneer je bij hem bent dat je een hele leuke foto van jullie 2 naar hem gemailt hebt, en dat hij die even moet bekijken, en als die dan zijn mailbox opent zie je het ‘voor het eerst’ en dan zeg je er wat over =D

Wel een omweg :’)