vriend en seks,

een vriend die ik al 2 jaar ken. vriendinnen en andere hebben altijd geroepen dat wij elkaar leuk vinden en alles. Tot dat een vriendin van mij iets met hem kreeg. Dat is nu over. Wij praten veel met elkaar op msn en zo. Alleen hij wilt met mij naar bed? Hij is bijna 16 en wilt voor zijn 16e ontmaagt zijn. Hij zegt heletijd dat hij met mij dat wilt. Ik speel elke x maar mee dat goed is en alles. Ik snap het niet meer. Meent hij het nou vriendschappelijk of anders…

x

Vriendschappelijk?

Hij wil je gebruiken voor seks, wat is daar nou vriendschappelijk aan.

Zeg gewoon dat je dat niet wilt (mits dat zo is natuurlijk), of vraag hem wat hij nou precies bedoelt.

je zegt zelf al dat hij voor zn 16e wilt zijn ontmaagd… lijkt mij dat het hem alleen daarom gaat… :pensive:’’

Eh?
Waarom moet hij voor zn 16de ontmaagd worden? :’)

Eh hallo … hij gebruikt je :’) Of hij gáat je gebruiken.

^^haha, omdat na je 16e ontmaagd worden zooooooo 2006 is(;

Trouwens, waarom gaat hij dan niet naar de hoeren als die ‘status’ zo belangrijk voor hem is?

En ontmaagt is ontmaagd,
Ontmaagten zal wel zoiets zijn in de richting van je maag eruit halen:’)

hahahaha

Zijn ‘klokje’ om voor zijn 16e ontmaagd te worden begint zeker sneller te tikken…

Als je zelfrespect hebt, doe je het niet. Sowieso had hij niks met je vriendin genomen als hij je vanaf het begin al oprecht leuk vond, dus laat staan hoe zijn gevoelens nu zijn. Hij wil je gewoon gebruiken.

Zie je zelf wel wat je schrijft? :slightly_smiling_face:

Kind je tikt niet zuiver, vriendschappelijk?

HAHAHAHAHAHA.

*facepalm.

+1 voor de ‘kind je tik niet zuiver’ hahaha

Hij zoekt gewoon een fuckbuddy, as simple as that!

Doe gewoon een Easy A’tje en vraag er geld voor! :relieved:
Win-win situatie.

hahahha:XD:
ik lachte me effe stuk:$

hij zet voor de keus het klinkt niet als een vriendschap
slecht plan

+1