Vriend en contact

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe veel jullie jullie vriend via whatsapp spreken.
Ik nu nog de hele dag door, maar zolang hebben we nog niet iets. Zie hem wel maar 1keer in de week ivm de afstand. Maar wordt dat niet heel snel saai?

Ik heb al 1.5 jaar met mijn vriend en wij appen nog steeds de hele dag door.
Wij hebben ook een lange afstandsrelatie en zien elkaar maar 1 keer per week, denk dat dit wel scheelt, want je wilt toch wat van elkaar horen.

Tuurlijk de gesprekken worden wel wat saaier, minder ‘spannend’, omdat je elkaar al helemaal kent. Ik vind het wel prima zo en vind het al fijn om wat van hem te horen, waar het ook over gaat.

Ik heb al meer dan 2 jaar met mn vriend en geen lange afstandsrelatie. Wij spreken elkaar ook elke dag en de gesprekken gaan gewoon eerder over dagelijkse dingen maar dat is nog wel gezellig vind ik.

Thanks meiden!

Dit kan ook in het algemene jongens & WhatsApp topic

Ik heb nu 8 maanden en ken hem 9 maanden. Vanaf dag 1 elke dag met hem de hele dag door gepraat. Het verveelt echt niet, het gesprek loopt vanzelf. We hebben geen langeafstandsrelatie maar zien elkaar meestal maar 1,2 keer in de week

Mijn vriend en ik zijn 4 jaar samen en in het begin van onze relatie hadden wij dan ook nog geen whatsapp. Wij hebben dat hele dag door whatsapp dan ook nooit gehad. Mijn vriend is sowieso niet zo van whatsapp, dus het komt er op neer dat wij elkaar alleen iets sturen als we elkaar echt iets te vertellen hebben of iets moeten regelen.

ik ken mn vriend nu iets minder dan een jaar en we hebben ong een half jaar en appen elke dag. Ik zie m 2 x per week ofzo, maar idk ik vind het gewoon leuk om elke dag te praten ook al dacht ik eerst dat het zou vervelen haha

Ik app mijn vriend niet graag. Spreek hem liever in het echt.

In onze datefase hadden we echt urenlange gesprekken tot diep in de nacht. (zo’n tien maanden geleden).

Nu praten we veel minder. Soms als het gezellig is hebben we nog wel leuke gesprekken maar we vinden het vervelend om whatsappafhankelijk te worden.Vooral omdat op Whatsapp vaak kleine miscommunicaties ontstaan. En dat is erg irritant.

Meestal gebruiken we het dus om af te spreken wanneer we weer wat leuks kunnen doen.

Mijn vriend en ik hebben nu al 1.5 jaar lopen zowat alweer 2jaar samen. En nog steeds appen we elkaar heel de dag door en zien mekaar elke dag. Zijn meestal meer dan de standaard gesprekjes van of die lekker geslapen heeft, hoe zijn dag is enz… en als we bij mekaar zijn kletsen we vaak uitgebreider over hoe de dag was. Haken we wat dieper in op bepaalde dingen. We raken iig nooit uitgepraat.

Bedankt! Ben nu een soort van geruster haha :slightly_smiling_face:

Ik heb bijna 8 maanden een relatie met mijn vriend en wij appen eigenlijk vooral 's ochtends en s’avonds. Hij werkt overdag, dus ik spreek hem eigenlijk maar heel soms over dag, als er bijvoorbeeld echt iets besproken moet worden.

Mijn vriend en ik hebben nu bijna 2 maanden, maar we appen al een halfjaar echt elke dag

Mijn vriend en ik zijn 4 jaar samen en de ene dag appen we de hele dag door en de andere dag spreek ik hem amper. Hangt ervan af :slightly_smiling_face:

Wij zijn 4 jaar samen en wonen ook samen, maar toch sturen/bellen we nog de hele dag door eigenlijk. :’) Ofja, bellen min. 2 keer per dag een half uurtje en sturen hangt er van af. Ik stuur altijd als ik iets meegemaakt heb of iets te vertellen heb en hij belt dan meestal terug omdat hij aan het rijden is en dan natuurlijk niet kan sturen.

We appen heel de dag door, en als we allebei thuis zijn dan skypen we. Maar we zijn de laatste tijd elke dag wel bij elkaar.

Ik woon samen met mijn vriend en zie hem door de weeks elke dag, in het weekend is hij regelmatig weg. We hebben eigelijk bijna geen contact via whatsapp, alleen als er iets belangrijks te vertellen is. Maar mijn vriend die belt dan vaak gewoon eventjes, die heeft het niet zo met whapp :")