Vriend en beste vriend

Haihai,
Ik heb een soort van “situatie”
Ik en een jongen vinden elkaar leuk, we hebben nog niet officieel een relatie, maar het is wel “iets” en mensen weten het ook al. Nou ben ik dus heel goed bevriend met een andere jongen, die toevallig dus ook zíjn beste vriend is. Is het raar dat is als we een relatie krijgen nog steeds close ben met die jongen (met wie we dus beide beste vrienden zijn)?

Nee hoor. Een van mijn vriendinnen heeft een relatie gekregen met een van mijn beste vrienden. Ik kende ze beide al jaren voordat ze elkaar kenden. Het zijn nog steeds mijn vrienden en ik spreek gewoon nog met ze af, ook een op een. Moet gewoon kunnen toch? Ben alleen maar heel blij voor ze. Zelf ben ik inmiddels ook goed bevriend met een van de beste vrienden van mijn vriend. Tenzij je denkt dat die beste vriend van jullie een oogje op jou heeft zou ik me niet al te druk maken. En anders eens een op een of met z’n drieën erover hebben.

Maar ga zeker niet jullie relatieproblemen die uiteindelijk gaan komen bespreken met jullie beste vriend. Jullie hebben een relatie met elkaar en niet met hem dus houd het gewoon chill net als voor de relatie.

1 like

Top, dankjewel voor je reactie! : )