Vriend een week missen..

oh crap im doing it again xD

shhhhhhh ik hou al op xD:P

Fartje toch
En nu snel wegwezen hier voordat ik ook ga spammen :wave:

stel je niet aan, ik heb hem laatst 3 weken moeten missen, is nu anderhalve week thuis geweest & gaat morgen weer doodleuk anderhalve week weg. &er zijn inderdaad nog ergere gevallen!

pfffffffff ik zie mijn vriend 5 weken niet omdat die naar turkije is…
maar hij komt al bijna terug!
ga gewoon veel met je vriendinne doen dan gaat de tijd egt snel

Pff, ja ik ben ook zowat elke dag bij me vriendje in de vakantie, en elk weekend zoiezo, en nu issie ook 3 weken weg, stel je asjeblieft niet zo aan voor 7 daagjes…

pff, stel je niet an.

Een weekje is niet zo lang. Er zijn meiden die hun vriend veeeel langer moeten missen, dus zo erg heb jij het nou ook weer niet.

een week is toch niet lang?
er zijn meisje die hun vriend 3 maanden moeten missen of een half jaar of misschien wel langer. je hoeft ook niet heeeel veel vriendinnen te hebben om een leuke week te hebben. Je kan met die paar vriendinnen kan je echt een grote deel van die week al vol hebben. Sorry maar je bent letterlijk afhankelijk van je vriend…

Ik moet hem nu een jaar missen,
en mij hoor je ook niet klagen nu.

Huur films,
ga boeken kaften,
dingen kopen voor school,
kapper,
vriendinnen opzoeken
en weetikveel,
dagje na een andere stad ofzo!

aaaah, wat ben je toch zielig

niet dus
doe gewoon wat je ook deed voor hij je vriendje was. zo moeilijk is dat toch niet…

Waar zeur je inhemelsnaam over, ben blij dat je een vriendje hebt :pensive:

Wtf. Een week is idd wel héél erg lang. NOT! Ik zie m’n vriend zo vaak een week niet…

niet zo zeuren,er zijn meiden die hun vriend echt lang moeten misschien omdat ze in het buitenland zitten,dus dit valt REUZE mee.

Oke ik vind het raar als je je vriend een week mist en klaagt
maar ik vind het ook raar je je vriend een jaar moet missen en dan niet klaagt… X)

HEEY! MIJN VRIENDJE OOK!!!
EEN LOTGENOOT!
Zucht negeer die kutreacties maar hier, ik vind het ook echt heel heel heel erg beroerd… :frowning_face: Baal dr echt van… Mweeh
xxx

quote][message=3977492,noline]horrorlady schreef op 07 augustus 2009 @ 18:18[/message]:
Hallo …

a.s. zondagavond (ipv maandagochtend) vertrekt mijn vriend t/m zaterdagmiddag naar Groningen voor de introductieweek van zijn studie. Normaal zijn we bijna altijd samen en ik vind het eigenlijk best moeilijk om zo lang zonder hem te moeten :frowning_face: nu hoef ik maar 1 halve dag te werken plus een halve op de dag dat hij terug komt, dus heb ook niet veel te doen. Kan boeken kaften maar dat is het. Ik heb niet heel veel vriendinnen en zeker niet in de buurt. Wie heeft er tips e.d. hoe ik die rotweek door kom ?

:frowning_face:~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]

Een week… Tja, ik vond 2 weken ook lang, maar het is zo voorbij. Niet aan denken en gewoon films kijken enzo. Kun je op je werk niet vragen of je meer kunt werken? Of nouja, die week is nu toch al bijna voorbij…

wees blij dat het voor jou 1 week is.
de mijne freakin 2 maanden !
8 weken als je niet kunt inzien.
how do you like that huh…