Vriend een week missen..

Hallo …

a.s. zondagavond (ipv maandagochtend) vertrekt mijn vriend t/m zaterdagmiddag naar Groningen voor de introductieweek van zijn studie. Normaal zijn we bijna altijd samen en ik vind het eigenlijk best moeilijk om zo lang zonder hem te moeten :frowning_face: nu hoef ik maar 1 halve dag te werken plus een halve op de dag dat hij terug komt, dus heb ook niet veel te doen. Kan boeken kaften maar dat is het. Ik heb niet heel veel vriendinnen en zeker niet in de buurt. Wie heeft er tips e.d. hoe ik die rotweek door kom ?

:frowning_face:

Wow, wel één hele week.
Ga met je grote teen spelen ofzo.

Ik haat het zo als meiden zo gehecht zijn aan hun vriend.
Damn is maar een fucking weekje joh.

Ik heb niet echt tips ofzo…
Maar een week kom je toch wel door zonder je vriend?
Spreek anders vaak af met vriendinnen…

Je moet je niet zo aanstellen.

Doe gewoon wat relaxte, tijdrovende dingen. Ga wat films huren en kijken, naar de kapper. Gewoon dat soort dingetjes. Lees een boek. Zorg gewoon dat je iets te doen hebt.

Een week moet te overleven zijn toch? Dat overleeff je wel.
Sommige jongens zitten een half jaar in Irak ofzo…en die vriendinnen overleven het prima!

Suc6 die week meid!

ach kind toch, wat een drama!

Leef gewoon door, voordat je hem had wist je toch ook hoe je moest leven.

ga gwn wat leuks doen, sommige moeten hun vriend een jaar missen.
Ik moest me vriend 6 weken missen nu nog ietsje meer dan 3 weekjes maar als je denkt dat je hem meer dan jaar moet missen is erger. Weekje is toch niet zo erg ?

Een week is niks, zo voorbij.

omg ga janken ofzo.

mijn vriend moet 6 maanden naar Afghanistan. en is soms ook gewoon maandje weg voor oefening.

dus aub hou stil over je een weekje en ga iets nuttigs doen met je leven.

succes

Ik mis mijn vriend al veel langer en je hoort mij toch ook niet zeuren?

jou opmerkingen he zijn te geniaal:P

omg hallo weet je hoe erg! een hele week! jullie moeten niet zo lullig doen okee! ik ga toch ook ni boos worden op jullie als je vriendjj een week weg iss? ik vind het echt erg voor je meis!

ik meen het!

hahahahahha ja ja :stuck_out_tongue: ik weet ondertussen hoe jij bent;):stuck_out_tongue:

shh :roll_eyes: ik mag niet meer spammen