Vriend droog in sms?

Mijn vriend is heel droog en bot in smsjes, en ik kan daar niet tegen want ik denk dat hij dan kwaad is. Ik heb het daar met hem over gehad en hij zei dat hij daar niks mee bedoeld en dat hij gewoon zo is. Maar ik weet niet wat ik moet doen, want ik kan daar niet tegen en ga dan een kwaad smsje naar hem sturen en komt er ruzie.

is dit alleen zo met smsen of ook met msnen? ik zou hem gewoon eerlijk zeggen dat jij vaak het idee hebt dat hij boos smst, en dat jij daar onzeker van word. terwijl hij het waarschijnlijk helemaal niet zo bedoelt. of anders; zou ik gewoon er mee leren leven. klinkt heel stom maar ja, miss is smsen gewoon niet zo zijn ding?

met msnen is het ook en hyves ook, maar ik vind het raar want in het begin van onze relatie deed hij juist altijd uit zichzelf smsen en dan niet bot. maar we hebben het vandaag 8 maanden, en sinds een paar maanden smst hij me niet uit zichzelf, en krabbelt hij me ook niet ofzo. Ik heb hem gezegd dat het dan lijkt alsof hij kwaad is, maar dan zegt hij dat het niet kwaad bedoeld is en dat hij altijd zo smst.

dit is zo herkenbaar, maar als ik hem gewoon spreek, doet hij wel lief enzo…
echt, wat willen die jongens toch.

meestal gaan jongens op een gegeven moment minder hun best doen ‘omdat ze je dan toch al in hebben gepalmt’. gefeliciteerd met jullie 8 maanden trouwens.

@ Sannurd
ik heb vandaag ook 8 maand met mn vriendje,
wou ik even kwijt;d

Zeg tegen hem dat je er boos/verdrietig over word, en of hij normaal wilt doen.
als niet dumpen, een vriendje die niet naar jou luistert? daar heb je niks aan.

Holy, dat vind ik een beetje heeel overdreven.
Dus je vriendje moet maar alles doen wat je zegt? Zo niet dumpen? djezus. En sowieso ik denk dat je er maar mee moet leven indd somige jongens zijn nou eenmaal nogal niet van die sms-ers.

Eens.

ja maar als ze het niet leuk vind, EN als ze er telkens boos of verdrietig van word? nou lekkerdan, elke keer op msn,sms,hyves word je boos of verdrietig, ik zal dat echt niet leuk vinden.

misschien ligt het niet aan hem x]…

Je overdrijft
het is een smsje

wees blij dat het niet andersom is,
dat hij lieve smsjes stuurt en in Real Life harstikke bot en droog is.

Je moet niet van hem verwachten dat hij zulke dingen maar steeds blijft doen, op een gegeven moment gaat hij zich ook weer meer met z’n eigen leven bezig houden, omdat hij toch wel weet wat jullie voor elkaar voelen. Waarom verwacht je dan van hem dat hij dat continu doet? Eens een smsje of hyves bericht das leuk, maar het lijkt mij zwaar irritant worden als ik bijvoorbeeld een smsje krijg en daarop snel reageer, omdat ik even bezig ben, dat ik dan gelijk een smsje terug krijg van: Ben je boos ofzo?
Dan zou ik echt denken van: Wth…ik ben gewoon even bezig, doe chill…! Je moet elkaar nu eenmaal ook een beetje vrij kunnen laten.

En msn, sms en al die crap, dat is een miscommunicatie-middel.

En dat jongens minder hun best gaan doen, dat vind ik al helemaal bullcrap. Mijn vriend en ik hebben meer dan 2 jaar & hij doet nog steeds z’n best voor mij & weet je waarom? Omdat als jij je best doet en hij ook, dan komt het van twee kanten ; )

Dat heb ik ook, maar dan bij iedereen. Als iemand niet met emoticons typt denk ik dan dat diegene droog praat tegen mij. Maak je geen zorgen, het went na een tijdje :’)

Volledig mee eens. En ik vind ook wel dat EVExJEAH dik overdrijft.

Ik sluit me wel een beetje bij hierboven aan… Maar je kunt ook hyves/msn/sms wat meer vermijden en in plaats daarvan bellen of langsgaan. Want ik snap dat het niet leuk is als je telkens een bot smsje krijgt als je een normale reactie verwacht… Nog gefeliciteerd met je 8 maanden (:

Hou het gewoon zo
Over dat dumpen, dat is overdreven! Gelukkig is mijn vriend niet zo, maar dat terzijde, is ie wel lief in het échte leven?..

Ja dan is hij echt heel erg lief.
maar ik vind het gewoon raar dat hij eerst wel lief deed in smsjes, en nu niet meer. daar gaat het mij om, vind het beetje raar.

Dit ligt vaak eerder aan de ontvanger.
En je hebt al 8 maanden, dan hoef je toch ook niet meer continu overladen te worden met kleffe smsjes?

Nee ik denk dat hij er gewoon niet van houd :see_no_evil:
Ik ben ook meer van het smsen, maarja hé sommige jongens zijn nou eenmaal lomp en traag van begrip, en houden het liever bij een simpel telefoon gesprek.
Heb hier alle ervaring mee dus ga maar niet stressen,
haha.