vriend doet raar

ik belde hem net op gewoon om hem te spreken en te vragen waarom hij ineens al mijn krabbels had verwijderd of hij boos op me was ofzo
zei hij steeds nee ik ben niet boos mag dat niet dan
ik zie jawel maar ik vindt het gewoon raar als je ze verwijderd
werd ie boos en zei hij van ja dan verwijder je die van mij toch ook lekker
ik ben je gezeik echt zat zoek maar iemand anders
uit het niets ook echt vanmiddag ging het nog helemaal goed
hij ging tv kijken wat hij blijkbaar belangrijker vind dan mij en zou om half 9 terug bellen
beetje vaag of niet?

Zeker raar… Hij zit vast met iets wat hij niet durft te vertellen ofzo?

[i]Zo gaat het nu bij mij dus ook nu, ik kan daar zoo niet tegen he. Jongens kunnen gewoon van het ene op het andere moment boos zijn en dan kun je ook totaal niks goed doen. Zooo ergerlijk als een jongen gaat zeggen dan zoek je toch lekker iemand anders :S

En dan zeggen jongens dat meiden niet te begrijpen zijn :crazy_face: [/i]

ja nouja de laatste tijd doet hij vaker zo, dan heeft hij ruzie thuis en reageert ie het om een of andere reden op mij af
maar ik zit er best mee

haha inderdaad

Had mijn vriend gisteravond ook, ineens wat niets goed.
Maar vanmiddag zei hij dat hij niet lekker was en hoofdpijn had en daarom wat narrig was.
Gun hem even wat tijd (dus niet bellen/sms’en totdat hij dat doet), dan komt hij er waarschijnlijk zelf wel mee !

heeft ie al gebeld??

ja hij belt me nu!

ach, hier heb je er nog zo’n een.
meis, veel succes, je bent echt niet de enige!
alle kudjes nog aan toe, ik weet gewoon niet meer of tie wel de waarheid spreekt.

maaar, effe ontopic.
ik denk dat je even moet af wachten wat er nu nog gaat gebeuren en niet te veel zeuren,
als er weer zo iets gebeurd moet je eventjes uitpluizen wat er is ;p

en wat zei hij? :grinning:

oke na een uur bellen ,
hij voelt zich een beetje kut thuis en krijgt telkens ruzie met zn ouders,
maar hij is bang dat hij me niet kan vertrouwen ookal heeft hij daar totaal geen reden voor, maar hij is gewoon zomaar bang dat ik vreemd zal gaan of zoiets en daardoor wordt ie dus ineens boos op me wat ik nog niet helemaal snap. maar oke dat was dus blijkbaar de reden
iemand nog een idee wat ik eraan kan doen om hem te laten weten dat hij me echt kan vertrouwen?

Oei dat vertrouwensding heb ik ook gehad!
Uiteindelijk is het uitgegaan daardoor maar daarmee wil ik niet zeggen dat jou dat ook gebeurd.

Ik denk dat het enige wat je kunt doen is hem op het hart drukken dat je te vertrouwen bent, dat je nooit vreemd zult gaan, etc.
Maar heeft ie daar aanleiding toe dan?

ja ik heb het hem ook echt gezegd dat hij me kan vertrouwen
nee niet echt ik heb 1 keer met een jongen gezoend de eerste dag maar dat lag een beetje ingewikkeld daar heeft het verder ook niet mee te maken
het is meer zo dat hij nog nooit zo’n lange en serieuze relatie heeft gehad en al zn exen na een maand ofzo vreemdgingen

Laten zien dat jij hém vertrouwt!

Vertel hem niet alleen dat je niet vreemd zal gaan, maar ook gewoon waarom!
Ik bedoel, als het goed is, betekent hij zoveel voor je, hou je van hem, en heb je gewoon alles wat je nodig hebt bij hem, dan heb je geen reden om vreemd te gaan!

ja dankje dat ga ik hem inderdaad vertellen!

Veel succes meis!:smiley: