vriend doet raar

hoi gisteren zou ik bij mijn vriend slapen maar had er veder niks van gehoord dus ik dacht zou niet meer kunnen of doorgaan. Een dag later appte ik hem (hee hoe gaat 't) heeft hij niet gelezen maar is wel een paar keer online geweest heeft vandaag ook niet gereageerd. Ik voel me daardoor heel erg rot en weet niet wat er is.
Mij ma zei al app hem maar niet hij appt jou vanzelf wel weer.
Maar ik weet niet wat ik moet doen hij heeft mij al een paar dagen niet geappt en het afwachten begint vervelend te worden :rage:

Vraag hem wat er aan de hand is? Bel hem?

heb ik al gedaan of hij neemt niet op of hij reageert niet

Apart ja… kan je niet gewoon langs gaan? En anders toch echt afwachten.

Ikzelf zou er dan geen moeite meer voor doen en gewoon afwachten totdat hij eens normaal doet en dan flink kwaad op hem worden. Maar dat ben ik. Kun je niet bij hem langsgaan?

ja mijn enige optie lijkt mij afwachten, als ik bij hem langs ga lijkt t er net op dat ik niet zonder hem kan, en heb daar eerlijk gezegd niet de moeite voor om dat te doen. Als hij vraagt om af te spreken vind ik t goed maar dan ga ik ook echt persoonlijk zeggen dat ik het kinderachtig vind hoe hij die zondag heeft gedaan :rage:

Hebben jullie hiervoor ruzie of iets gehad?
Het is wel raar om degene met wie je een relatie aangaat (of ieder ander) zo aan de kant te zetten met zoveel vraagtekens. Niet erg respectvol…

Maar goed, wat ik zou doen is hem in zijn sop laten gaar koken. Nu hij niet wilt antwoorden ga je waarschijnlijk toch geen gesprek uit hem krijgen. Wanneer je wel weer wat van hem hoort, kan je een gesprek met hem aangaan en wat duidelijkheid krijgen. Ik zou hem niet gaan stalken of iets, al is de verleiding heel groot af en toe om hem toch berichten te blijven sturen… maar ik denk dat je daardoor alleen maar langer niets van hem hoort.

nee we hebben hiervoor geen ruzie gehad de laatste keer dat we gingen afspreken was donderdag en toen was het heel erg gezellig. Ik probeer mij in te houden om hem niet te berichten en maar afwachten. Maar je krijgt de raarste dingen in je hoofd wat er kan zijn. Ik hoop in ieder geval niet dat hij een ander heeft of op iemand anders verliefd is geworden, dat is echt niet wat ik wil.

Heel raar, ik kan geen verklaring bedenken voor zijn gedrag. Misschien heeft hij wat ruimte nodig en durft hij het niet te bespreken. In het ergste geval is de relatie niet meer wat hij wilt en durft hij het niet te zeggen… er is in ieder geval iets wat hem dwars zit waarin hij faalt om over te communiceren want zo ga je niet met je vriendin om.

nee zeker niet ik ben zijn vriendin en als hem iets dwars zit praat erover ik wil liever dat hij eerlijk is dan dat hij het verbergt en ik met een rot gevoel zit.

Ik zou gewoon langs gaan of opnieuw bellen, hij kan je niet zo laten hangen. Ik vind het echt niet kunnen dat hij je zomaar negeert

Al wat gehoord?

Gewoon doorbellen.

Ik zou eens ff langs gaan, als hij er niet is dan zullen zijn ouders broers/zussen/… je wel zien en de boodschap doorgeven of misschien weten zij iets meer van wat er mis is.

ik heb gisteren een appje van hem gehad of ik kon afspreken, ik heb hem wel terug geappt dat ik niet kon want had al iets. Maar heb hem wel aan de telefoon vertelt dat ik ergens mee zit en wil t persoonlijk zeggen. We zouden vandaag om 3 uur afspreken maar hij vroeg t aan de ouders en hij mag niet (ik weet wel dat zijn ouders aardig streng zijn) maar heb hem nu al bijna een week niet gezien en begin hem aardig te missen. Maar ik wil niet zo opdringen om af te spreken dat hij gewoon gek van me word en helemaal niet wilt afspreken.

Ik zou het hem via de telefoon vertellen? Anders blijf je ermee rondlopen en het schiet ook niet op als jullie plannen steeds niet door gaan.