vriend doet raar..

Hallo,
ik heb sinds kort een vriend en hij doet raar als ik bij hem ben. Hij is de hele tijd aan het appen en praat amper tegen mij. Hij doet ook heel erg lomp tegen me en als andere mensen erbij zijn doet hij nog lomper. Het lijkt wel alsof hij niet normaal tegen mij kan doen. Waarom gedraagd hij zich zo? Is het normaal dat iemand van 32 zich zo gedraagd? Het lijkt wel alsof die me helemaal niet leuk vind ofzo… als hij ziet dat ik leuk met zn vrienden doe word hij wel jaloers maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik kan het hem ook niet vragen want hij gaat me toch geen antwoord geven. Is hij onzeker? Hij praat ook raar over mij tegen zn vrienden en hij heeft me ook een keer een klap gegeven waar een vriend bij zat. Kan hij geen houding geven? Ik snap niks meer van hem. Hij komt soms ook lief naar me toe en kust me en hij wilt ook met me knuffelen enzo maar k begin hem steeds minder leuk te vinden.

Nee, dit is niet normaal.

Stomme vraag misschien, maar deed hij ook al zulke dingen toen jullie nog niks officieels hadden? Dus zeg maar in de date-fase?
Het is in ieder geval niet de bedoeling dat hij jou zo behandeld. Sterker nog; mocht iemand mij ooit een klap geven is het gelijk klaar.

Leuke vriend…

Ben ik nu de enige die zich afvraagt hoe oud TS is, aangezien vriend al 32 is?

OT: nee, ik vind dit niet normaal. Over praten en als hij zo blijft, zou ik het erbij laten en vertrekken.

Dit is niet okee. Als jij je ondergewaardeerd voelt dan kan je er maar beter mee stoppen. Kies voor jezelf.

Ja ik vraag me alleen af waarom hij zich zo gedraagd? Hij heeft nooit een echte relatie gehad voor mij dus misschien weet hij ook niet hoe hij zich moet gedragen…

Kan misschien wel zo wezen maar raar praten over jou of je zelfs slaan is nooit oké.

Ik heb niet alle reacties gelezen nog, maar heb je het hem al eens gevraagd? Want het beste is om je gevoel uit te spreken zodat hij er iets aan gaat doen of niet. Want hij zou je op handen moeten dragen in welke situatie dan ook.

Praat met hem

Geen van dit alles zou ik pikken, erover praten en als die dat niet wil was ik allang weggeweest.

Als je zegt dat hij je een klap heeft gegeven kan ik je maar een advies geven en dat is ; wegwezen.
Hij gebruikt je waarschijnlijk en wil alleen de lusten van jullie relatie, anders gaf hij je wel wat meer aandacht en hield hij zn handen thuis lijkt mij…
Sterkte ermee!

Nee dat is niet normaal.
Hij heeft je een klap gegeven waar een vriend bij zat? Hij doet lomp/raar tegen je?..Je kan alleen maar met hem praten erover, maar als het geen effect heeft, dan moet je je echt afvragen of dit nog wel nut heeft, want zo’n relatie is niet oké. Je verdient gewoon veel beter.

Hij heeft gister zn excuses aangeboden en hij had er spijt van zei die en ging zielig doen. Hoe langer ik met hem ben hoe erger het word. Volgens mij weet hij totaal niet hoe hij met meisjes moet omgaan en probeerd stoer te doen als er mensen bij zijn.

hoe oud ben je

Dit indd.

20