.
Confronteer hem met het feit dat jij het niet leuk vind als hij zo doet, en dat hij je dreigt kwijt te raken als hij je zo blijft behandelen. Vertel hem dat het je onzeker maakt en dat je er mee zit. Als hij je niet kwijt wil, moet hij er toch iets aan veranderen. Dus ik denk dat hem daarmee confronteren hem wel doet realiseren dat hij misschien dingen wat beter aan kan pakken.
Ik zou netals hierbovenn ^^ ook zeggen dat ik het niet zo leuk vind hoe hij doet. misschien verandert hij zn gedrag dan wel. Als hij echt zegt dat hij je niet kwijt wilt moet hij er wel wat voor over hebben )
x
Heb et al een aantal keer gezegd maar hij lacht me dan uit of hij gaat opeens superlief doen soms negeert hij me dan ook gewoon. Ik hou echt van hem en wil hem niet kwijt.
Hij lacht je uit?
Het klinkt alsof ie alleen maar aan zichzelf denkt. Heel kut tegen jou doen en dan opeens heel lief om z’n hachje te redden. Ik zou het niet pikken.
ik zou het wel uitmaken, dat hij zegt dat hij om je geeft en dan doet ii zo tegen jou en als jij er last van hebt lacht hij je uit!