Vriend doet raar

Ik word echt gestoord van mijn vriend. Hij heeft totaal geen aandacht voor me. Hij wil alleen maar sporten en moet altijd huiswerk maken. Als ik hem niet kan zien door bijv. huiswerk kan die wel sporten maar niet naar mij komen. Hij neemt ook nooit initiatief door mij bijv. uit te nodigen en vragen over slapen en hij stuurt ook nooit uit zichzelf een sms of belt ook niet uitzichzelf. We zien elkaar wel bijna elke dag, maar echt kort. Als hij dan bij mij is kijkt ie alleen maar tv en als ik bij hem ben maakt ie alleen maar huiswerk. Praten is geen optie, want dan zegt ie we zien elkaar elke dag en andere niet en blablabla.

WHAT TO DOOO???

Praten (anders kan het niet lijkt me) of dumpen, maarja lijkt me niet dat je dat wilt. Of wel?

Met hem erover praten? Of heb je dat al gedaan?

Toch praten.
Dat je meer met hem wilt doen dan tv kijken, of huiswerk maken.
Of vraag gewoon een keertje waarom hij nooit een smsje stuurt ofzo.
Oke, jongens houden niet van smsen… maar toch.

Of vraag recht op de man af of hij je wel écht leuk vind, en niet gewoon als een maatje ziet.

meschien hem een paar dagen niet zien. en ik zou er zeker met hem over praten met hem. suc6

Zitten jullie nooit gezellig bij mekaar ofzo met aandacht voor mekaar (beetje zoenen, knuffelen)…?

Dat doe ik ook maar dan zegt hij dat ik moet verzinnen wat we kunnen gaan doen, en als ik over dat smsen begin dan zegt hij ja ik hou niet zo van smsen, terwijl we nu bijna een jaar hebben en daarvoor ook al heel lang zaten te kloten en we toen altijd smste en hij toen wel altijd uitzichzelf smste. En dat laatste durf ik denk ik niet, want ik ben bang dat hij dan gaat zeggen nee ik zie je als een maatje. Dan breekt me hart echt.

Soms, de laatste tijd echt heel weinig. Vroeger was alles zo knus maar nu valt dat echt mee. Als we tv kijken ofzo en ik zeg er iets van dan zegt ie ja we hoeven toch niet de hele tijd te knuffelen of van dat soort opmerkingen

mijn ex moest ook altijd huiswerk maken muziek en sporte ikwerd er niet goed van en uiteindelijk heeft die het uitgemaakt omdat die geen tijd voor me had

je moet in een relatie overal over praten zekker als je iets dwarzit

práaaten! hup, anders werkt het uiteindelijk ook niet, je moet inderdaad zeggen wat je dwars zit, (in een volwassen gesprek, zonder gekrijs) en wie weet kunnen jullie een compromis sluiten?

-

ik stuurde hem gister avond een smsje ja dat sporten voor gaat…
toen belde die me later op om ze excuses aan te bieden en dat ik daarna kon komen als die klaar was. toen heb ik gesmst verwacht maar niet dat ik kom. En vanaf vandaag ga ik niks meer uit mezelf doen. hij belde me vanmiddag pas op en dat was 10 seconde omdat ik droog reageerde. Maar ik ga het nu laten zoals het is en nu moet hij het initiatief maar tonen.

Titel graag duidelijker voortaan

Je moet hem het initiaf laten tonen idd… Misschien gaat hij dan meer moeite voor je doen. En anders is hij voor jou de moeite niet meer waard.

Praten, vragen waar het aan ligt en ook doorvragen tot je het begrijpt. Maarja jongens zijn vaak niet echt van het “elke dag zien” en “contact opnemen”. K weet ni wat het is maar veel jongens zijn zo

Jongens zijn stom. haha

ja hoor… ik slaap bij hem en weet je dan gaat hij nu weer sporten… zeg ik er wat van zegt ie ja ik heb met een jongen afgesproken is toch beetje onrespectvol als ik hem laat zitten. zeg ik nee je vriendin wel weet je wat ik dan te horen krijg… Ja dan moeten we maar geen vriendje en vriendinnetje meer zijn :S jezus christus

omg, als mijn vriend zo zou doen zou ik er echt wat van zeggen!
kijk, je moet elkaar wel vrije tijd gunnen, maar hoe ik het nu lees
doet hij vanalles en bijna niks met jou
ik denk dat t t beste is als je hem doordweeks bijv meer tijd geeft voor zn hw en zn sport, door hem gewoon 2x doordeweeks niet te zien en dan kan je elkaar in het weekend zien en dan heeftie hopelijk wél tijd voor je…

Ik kan het niet uitstaan als mensen boos worden omdat je niet kan vanwege je huiswerk/sport.
School is belangrijk. Sport wat minder, maar ook belangrijk.
Maar hij mag wel eens smsen of bellen ofzo uit zichzelf. Praat daar eens over met 'm, waarom hij nooit het initiatief neemt. En niet meteen gaan afkatten.

Inderdaad echt praten, anders gaat het niet lukken.