hey meiden!
normaal maak ik niet zulke topics aan maar ik heb even jullie hulp nodig, aangezien ik zelf helemaal niet meer weet wat ik moet doen.
ik zal het bericht even verdelen in een uitgebreid verhaal en een samenvatting omdat ik denk dat dit bericht behoorlijk lang gaat worden…
lang:
4 maanden geleden heb ik een jongen ontmoet, vanaf dat ik hem zag vond ik hem leuk en dat was wederzijds dus we kregen wat.
Alles ging goed, we waren gelukkig met elkaar, nooit ruzie of problemen met elkaar.
Maar er was wel een ander probleem; mijn vriend is namelijk 2,5 maand geleden in elkaar geslagen door een groep van zo’n 7/8 jongens, met boxbeugel alles erop en eraan.
Dit is gebeurd omdat zijn ex vriendin hem terug wilde maar ik had al wat met hem.
Tussen ons bleef het goed gaan, mijn vriend kreeg wel angst voor bijvoorbeeld het ov en lang bepaalde plekken fietsen en hij sliep slecht maar verder ging het wel redelijk, teminste zo zei hij het.
Hij kon er namelijk nooit goed over praten met mij, het leek alsof hij niet zijn angst en verdriet aan mij wilde laten zien zodat ik me geen zorgen hoefde te maken, wat ik wel deed want ik zag heel goed dat het zo slecht ging maar wist gewoon niet wat ik moest doen.
Drie weken geleden is de politie weer achter allemaal dingen gekomen die de zaak erg goed zouden helpen en misschien wel konden oplossen had ik van zijn moeder gehoord, mijn vriend had daar zelf nog nooit wat over verteld.
En nu het probleem.
Vorige week maandag zou mijn vriend weer langskomen, ik had een moeilijk weekend en die dag was het precies een jaar geleden dat mijn ouders een auto ongeluk hadden gehad maar mijn vriend kwam niet, 's middags was hij te moe (hij had heel de nacht met meiden lopen whatsappen) en toen hij 's avond wilde komen kwam hij toch niet want ze hadden nog niet gegeten.
Ik was natuurlijk boos maar ben de volgende dag naar zijn huis gefiets om het toch maar uit te praten.
De dag daarna, afgelopen woensdag dus, had hij aan de vriend van een klasgenootje van mij verteld dat hij het wilde uitmaken, hij wilde geen vriendin die hem niet vertrouwde terwijl ik dat wel deed. Ik heb hem heel de middag berichtjes gestuurd en het hij wilde een nieuwe start.
verder had hij ook al wel eens verteld dat hij soms zo raar deed omdat hij gewoon rust wilde dus ik wachte tot hij tegen mij zou praten, ik heb vanaf zaterdag ochtend tot zondag avond gewacht en heb hem toen uit eindelijk maar op gebeld.
Hij twijfelde of hij nog wel wat met me wilde, waarom hij twijfelde weet ik nog steeds niet maar we hebben er maar een punt achter gezet.
Nu blijft hij nog wel wat intresse tonen en lovetweets sturen maar tegelijke tijd doet ie alsof ik helemaal over ben en hij niets meer voor me voeld.
Die vriend van mijn klasgenootje had nog aan hem gevraagd waarom het uit was en zijn antwoord was : ik wilde gewoon niet meer.
Iedereen zou zeggen wees boos op hem maar dat ben ik niet, ik weet dat mijn exvriend een probleem heeft en dat hij dit niet alleen bij mij doet maar bij eigenlijk al zijn vrienden. Ik denk dat het met dat inelkaar slaan te maken heeft maar wat ik moet doen, geen idee!
hij gaat nu ook naar slachtofferhulp heb ik vanmiddag gehoord.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik zit hier echt heel erg mee.
samenvatting
exvriend is inelkaar geslagen
doet raar
heeft het zondag uit gemaakt
toont nog intresse
doet raar tegen meerdere vrienden
ik denk dat het te maken heeft met zijn inelkaar slaan
ik wil graag tips om mijn vriend te helpen en het weer proberen goed te maken want ik weet bijna zeker dat het nog goed kan komen tussen mij en mijn vriend aangezien er niet echt een reden is dat het over is, op dat inelkaar slaan na.
heel erg bedankt alvast en sorry voor het lange verhaal!