mijn vriend zei dat zijn gesprekken op zijn Iphone automatisch worden verwijderd als ze ‘te lang’ worden. maar is dat ook zo bij een Iphone? (ik heb zelf samsung). ik had een paar mensen gevraagd, die zeiden dat dat helemaal niet zo was. hebben jullie een iphone en verwijderd die automatisch ook de gesprekken als het teveel wordt? of is daar een instelling ofzo voor dat dat gebeurt?
iniedergeval, ik vond het een beetje raar, want mijn telefoon verwijderd nooit vanzelf gesprekken…
en hij heeft nu examens, en hij heeft het te druk voor mij. wat ik natuurlijk snap! maar vanmiddag na zijn examens ging hij nog chillen met een paar vrienden van hem tot 's avonds ofzo… en daar heb je dan wel tijd voor? denk ik dan… ben daar echt pissig over. of is dat raar?
en als laatste, ik zag laatst een foto van een meisje op zijn telefoon. (het was best wel een mooi meisje). ik durfde er toen niks over te zeggen… de paar dagen daarna had ik gekeken of hij die foto nog had en dat was niet zo… dat vond ik ook best raar, maar ik had het er maar bij gelaten.
wat moet ik doen?