Vriend die rookt?

Hey! Ik vroeg mij af wat jullie mening was over het in een relatie zijn met 'n jongen die rookt… (en vermeld ook even of je zelf rookt of niet). Ik zelf zei altijd “ik wil nòoit een relatie met iemand die rookt, never”, maar mijn vriend nu rookt(e) (whoops), al is hij nu zogoed als gestopt, omdat hij weet dat ik het echt haat :stuck_out_tongue:

Wat is jullie mening? :slightly_smiling_face:

Ik vind het niks, maar als hij al rookte voordat hij mij kende kan ik moeilijk van hem eisen dat hij moet stoppen.

Ik vind het zelf helemaal niks, ik rook zelf ook niet en mijn vriend gelukkig ook niet. Zijn er beide best op tegen. Ik zou niet tegen die lucht kunnen en vind het geldverspilling.

Ik zou het ook vervelend vinden als mijn vriend veel zou roken. Nu rookt 'ie 2x per jaar zo’n mini-sigaar, omdat hij dat lekker vindt. Maar ja, dat zie ik niet als roken. :stuck_out_tongue:

Ik rook niet, en het maakt me geen hol uit of mn vriend rookt of niet.

Heeej ik heb precies heyzelfde

ik zei ook altijd ik wil niet met iemand die rookt.
Nou app ik met iemand die rookt.
Ik vroeg wel of hij wilde stoppen eerst zei hii nog
als iemand wil dat ik stop met roken doe ik dat meteen
En later vroeg ik t weer zei hij miwschien. Hij rookt al vier jaar namelijk.
ik vind het ook vies … en ik hoop dat die jongen ook stopt al gaat t moeilijk maar ik doe t ook vooral vanwegw zm gezondheid en t deit dat hey vies js haha
maar ieder zijn eigrn mening hihi x

het interesseert me vrij weinig
ik kan een ander niet dwingen om te stoppen

Ik wil ook geen vriend die rookt. Ik vind het wel lief als een jongen voor jou wil stoppen met roken

^Volgens mij begint iedereen op die manier en om stoer te doen enzo!
Meestal in de puberteit, als je nog heel erg bezig bent met wat anderen van je vinden.
Ik zeg niet dat er geen andere redenen zijn om ermee te beginnen hoor, voordat ik commentaar krijg :flushed:

Ik zou geen vriend willen die vast rookt. Ik vind het gewoon vervelend. Het meurt, het is (ontzettend) duur, ongezond en vaak zijn ze gewoon verslaafd
Mijn vriend rookt heel af en toe met uitgaan en daarna is hij duizelig. Nou ja zolang hij er duizelig van wordt, raakt hij vast niet verslaafd :stuck_out_tongue: Dus zo vind ik het wel prima.

Edit: ik reageerde dus op Sproetjes :wink:

Ik heb een relatie gehad met een jongen die rookte, maar hij hield wel altijd rekening met mij/in mijn buurt en had altijd kauwgom op zak dus ik had er geen last van. En zo hoort het ook.

Mijn vriend rookt, ik zelf ook. Vandaar dat ik t natuurlijk geen probleem vind.

Als ik niet zou roken zou ik het wel minder prettig vinden. Als ik zelf een tijd niet rook en ik ruik m dan, of hij geeft me een kus vind ik dat niet zo lekker ruiken (/smaken :flushed: ), laat staan als jij zelf helemaal niet rookt.

Ik rook zelf niet, maar als een jongen zou roken zou ik dat wel vervelend vinden. Niet dat ik gelijk op hem zou afknappen maar als hij net heeft gerookt lijkt me zoenen niet zo frisjes :’’’)

ik rook wel en zou het liefst een vriend hebben die ook rookt, maar als hij niet rookt moet hij het iig niet erg vinden.

Waarom wil je een vriend die rookt? Hij heeft dan kans om eerder dood te gaan…

I don’t care.
Mijn vriend rookt, en ik ook.

De jongan waarmee ik bezig ben, rookt regelmatig maar is geen kettingroker. Hij weet wel dat die mij niet moet zoenen als em juist gerookt heeft :’)
Maar ach, zolang iemand rookt mij niet dwingt te roken, vind ik het geen probleem.

ik heb echt een mega hekel en haat aan roken hahaha, en mijn vriend rookt niet en weet dat ik er heel erg op tegen ben, hij deed t voor onze relatie heel heel heel soms een keertje voor t drinken.

Ik zou echt niet kunnen leven met iemand die rookt :'D.
Gelukkig rookt mijn vriend niet (: