Vriend denkt dat ik ben vreemd gegaan

Ik vind het heel eng om dit te posten ivm herkenbaarheid maar ik moet het even kwijt.

Het verhaal wordt te lang als ik alles toelicht maar mijn vriend heeft via via gehoord dat ik vreemd gegaan zou zijn. Ik heb dikke ruzie met de jongen van wie het komt en hij beweerd dat ik met hem en 3 anderen naar bed ben geweest.
Mijn vriend is razend en ik heb nog geen woord tegen hem kunnen zeggen. Hij heeft het onmiddellijk uitgemaakt.
Het stomme is, ik ben fysiek niet in staat om seks te hebben aangezien ik vaginisme heb. (Het voelt zo naar dat te typen) Maar mijn vriend is er heilig van overtuigd dat ik alleen met hem niet naar bed ging en met de rest dus wel.
Hij weet zeker dat ik het gedaan heb en ik vrees dat hij de waarheid nooit zal inzien.

Nu heb ik een brief geschreven met daarin uitgebreid het verhaal over wat de aanleiding was van die enorme leugen maar ik durf hem niet eens te geven. Ik ben doodsbang dat hij denkt dat ik lieg en me nog meer zal vernederen.

Mijn hele kenniskring denkt inmiddels dat het waar is en mijn sociale leven is verwoest. Ik durf niet eens naar buiten uit de angst iemand tegen te komen.

Ik weet gewoon niet wat ik moet. Alles door die leugen.
Edit: mijn vriend en ik zijn al vier jaar samen.

ps liever niet citeren.

Waarom gelooft iedereen die jongen dan wel, en komt jouw vriend en kennisgroep niet naar jou toe om te vragen of het waar is? ik zou het wel geven die brief.

wat een vieze streek van die jongen zeg!

Maar ik vind het wel een beetje vreemd dat hij die leugen gelooft, want hij weet dat jij vaginisme hebt, en met 4 mannen vreemdgaan is sowieso een beetje extreem?

Gatverdamme wat een gozer, waarom gelooft hij die onzin? En je “vriendenkring” dan? Misselijkmakend dit. Hoe erg het nu ook is, zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk. Keep your head up high en laat je niet belemmeren door hun, die komen zichzelf nog wel tegen.

Hoe je de waarheid kunt bewijzen weet ik niet. Als mensen zo dom zijn om meteen een roddel te geloven weet ik niet of een brief gaat helpen. Beweert die gast trouwens ook in jouw gezicht dat dit gebeurd is?

Huh wauw. Ik vind het echt bizar dat je vriend (en je kenniskring ook) anderen eerder gelooft en niet eens verhaal komt halen bij jou? Terwijl hij weet dat je vaginisme hebt. Wat een idioot ook die zo’n leugen de wereld in helpt, maar ik vind het ook echt vreemd dat jouw vriend je gewoon per direct niet gelooft. Ik zou hem die brief wel geven, al is het dan zodat jij jouw kant van het verhaal iig wel hebt kunnen uitleggen. Wat hij er dan mee doet is zijn zaak.

Ik zou de brief toch proberen te geven, stuur hem desnoods op. Maar als hij dan nog de roddels boven jouw eigen verhaal kiest dan ben je hem beter kwijt dan rijk, hoe pijnlijk dat nu ook is. Hetzelfde geldt trouwens voor je kenniskring.

Jezus wat kut.
Wat zeggen je ouders ervan?
Ik zou de brief wel sturen maar ik vrees dat hij hem niet wil lezen, als hij niet eens met je wil praten.
Kun je niet naar hem toe gaan, aanbellen en hem dwingen de brief te lezen.

Maar je moet jezelf afvragen, wil je nog zo’n vriend, die niet eens met je praat en iemand anders gelooft? Ik zou hem echt niet terug willen, wat een lul. Maar ik sta niet in je schoenen natuurlijk.

ik vind het echt raar dat je vriend jou niet geloofd en wel die vriend? Neemt hij je vaginisme niet serieus? wow super erg.

Ik zou die brief aan hem geven gewoon doen, je hebt niks te verliezen op dit moment.

Daar schrok ik ook heel erg van. Hij heeft niet eerst verhaal bij mij gehaald maar het aan de hele wereld verkondigt. Hij heeft altijd heel veel moeite gehad om te begrijpen wat mijn vaginisme precies in houdt. Hij dacht een tijd dat het misschien aan hem lag en nu denkt hij dat ik het niet met hem kon/wilde en met die anderen wel.

Ik heb die jongen helemaal niet meer gesproken. De laatste keer heeft hij me nogal aangevallen op van alles en nog wat, echt alles wat ik deed was verkeerd en ik was debiel dat ik bij mijn vriend bleef etc.
Toen heb ik hem van alles verwijderd/geblokkeerd. Ik heb niets van hem gehoord en ik wil echt nooit meer een woord met hem wisselen.

maar ik ken die jongen niet dus weet niet hoe hij reageert. Misschien vat hij het helemaal verkeerd op met die brief, en laat hij het aan allemaal anderen zien. Om maar even iets ergs te noemen. Ik weet niet, ik zal toch proberen het persoonlijk te vertellen

Nou mijn moeder is nogal pissig omdat hij hier gister binnen kwam vallen om te vertellen wat voor verschrikkelijke dochter ik ben en wat ik allemaal heb uitgespookt. Het was bizar.
Gelukkig hebben we hem heel snel weer buiten gekregen.

Mijn moeder gelooft me natuurlijk wel, aangezien ze weet van mijn vaginisme en ik ben er ook voor in therapie. Het is geen verzinsel maar echt een probleem. Daarnaast weet ze ook wel dat ik dit niet zou doen.
Zij vindt hem echter een sukkel door alles wat hij nu gedaan heeft en hoe hij op de situatie gereageerd heeft.

Mijn moeder is met zijn ouders gaan praten, niet om te zorgen dat het weer goed komt maar meer zodat zij ook wat uitleg zouden krijgen. Zij geloofden het verhaal gelukkig al niet.
Misschien denken ze iets anders, dat weet ik niet. Maar ik vind het al wel heel fijn dat ze niet denken dat ik dit echt heb gedaan.
Ze zeiden dat ik nog altijd welkom was en ze op me gesteld zijn, dat was wel een opluchting.

Hoe hij dit nu aanpakt doet me zoveel pijn, maar we zijn al vier jaar samen. Dan is het echt moeilijk om iemand door zoiets los te laten.
Al denk ik niet dat hij met ooit nog terug wil.

Daar was ik ook al bang voor. Mijn moeder stelde voor dat ik zijn ouders er bij betrek. Dat zij hem de brief geven en zorgen dat hij hem rustig leest en het binnenshuis blijft.
Misschien doe ik dat. Ik denk dat ik nu wel weer bij ze langs durf en hopelijk kan ik dan een beetje met ze bespreken hoe ik het moet aanpakken.

Praten zal nooit lukken. Ik krijg het waarschijnlijk mijn strot niet uit als hij tegenover me zit en dan moet ik huilen en als hij meteen allemaal commentaar geeft klap ik helemaal dicht.
Dan zouden er echt weken overheen moeten gaan.

Eens met deze 2 reacties!

Ik zou hem die brief geven zodat hij het grootste schuldgevoel ooit krijgt.
Wat een vreselijke kerel is dat zeg, niet eens zijn eigen vriendin geloven en dan ook nog haar belachelijk maken.

Echt, jij verdient zoveel beter.

Ja ouders erbij betrekken vind ik een heel erg goed idee! Bij hen reageert hij misschien ook wat rustiger. Iig heel veel sterkte ermee en ik hoop echt dat het goedkomt!

Ik vind het ergens erg dat een vriendje van 4 jaar roddels gelooft die op geen enkel feit gebaseerd zijn en die uit de mond komen van iemand waar je al geen goede verstandhouding mee had…Na 4 jaar verwacht je toch meer vertrouwen.

Ik ben gewoon al bang dat hij die brief ook niet gelooft. Het is zo’n idioot groot verhaal wat die gast vertelt heeft, het is onvoorstelbaar dat iemand dat verzint. Ik kan zelf nauwelijks geloven dat hij dat gedaan heeft.

Bedankt voor je lieve woorden!

De vriendin van een goede vriend van me had ook vaginisme en hij werd daar super onzeker van, omdat hij ergens toch ging twijfelen of het niet aan hem lag. Misschien speelde dat mee toen hij de roddel hoorde, is hij het groter gaan maken in zijn hoofd en reageert hij daarom zoals hij nu reageert. Ik probeer het niet te verantwoorden, want het is niet goed hoe hij reageert, maar het is voor hem ook hartstikke lastig. Ik zou inderdaad zijn ouders erbij betrekken en hem de brief zeker geven. Sterkte!

Sterkte!