Vriend broer!

Mijn broer heeft een vriend (niet een vriend vriend maar gewoon een vriend) en die schijnt het nogal vaak over mij te hebben wannneer hij met vrienden is. Hij heeft zelfs een foto van mij uit mijn broers portemonnee gehaald en die heeft ie nu in zijn portemonnee. Best eng! Hij is wel aardig enzo, maar hij is 8 jaar ouder, vandaar dat ik het creepy vind.

Wat moet ik hiermee? Me broer lacht me alleen maar uit.

Meelachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Eigenlijk vind ik het niet zo grappig. =|

HAHAHA, zoiets heb k ook gehad
gwn mee lachen.

bij mij lachde me hele gezin me uit
in de begin was k wel boos/bang erom haha

maja aan eene kant is het best wel grappig hihi.

Er zit 8 jaar verschil tussen?
Dan zou ik het allemaal niet zo serieus nemen en idd meelachen?

Het vriendje van mijn grote broer is ineens een lekkerding!

Haha, moet eerlijk toegeven hij mag er best wezen. Maar het is gewoon vreemd; 8 jaar verschil enzo. Btw, het is niet het vriendje maar een vriend…

Lalalekker, iemand moet het doehoeeen (:sunglasses:

zeg ’ ey… wat moet jij met mij foto’. :roll_eyes:

Haha als ie hot is, zou ik er maar snel wat mee doen dan ;p. 8 jaar verschil is echt niet zo raar hoor, ik zie dat je 16 bent, dan is hij dus 24? Nou mijn laatste scharrels waren 23 en 27 (ben 17) dus ik zou er voor gaan. Haha en wat een sukkel is je broer dat hij je uitlacht ;p.

hahhaha,
die is wel mooi.

Nee eventjes serieus, uuuhmm …
Je kunt het hem natuurlijk vragen óf het waar is. Weetje wel zeker of het waar is, of verzinnen al die vrienden het? En als het waar is, dan kun je zeggen dat je liever niet wilt dat hij een foto van jou in zijn portomonee heeft,
en als hij leuk is dan jaa, moet je maar even aankijken :wink:

Lalalekker, die allereerste zoeeeeen.

Haha, zulke gasten ken ik ook. gewoon meelachen juuuh.
maar ikvind 16&24 trouwens opzich wel kunnen hoor. als jy wat ouder act, of hij jonger blabla.

BATSENNN.
grapje, take it easy.

Haha vet droog.:stuck_out_tongue: