Vriend bijna jarig, wat geef je hem!?

Mijn vriend is bijna jarig. En ik zit dus een beetje met een dilemma.
Hij zit in het leger, hij mag dus geen ‘overbodige sieraden’ om.
Ik weet niet hoeveel ik uit wil geven, maar het mag best iets kosten.

Wie o wie geeft mij een top-ideee!?:expressionless:

-Een collageboek (hoeheetdatookalweer, zoiets dat je ook doet met vakantieherrineringen) met alles van jullie jaren samen. Oh ja, scrapbook denk ik.
-Een reisje naar bv. Parijs, Rome, of Venetië (als je dat kan betalen off course!)
-Een dagtrip door Nederland (Dat je 's ochtends een ticket koopt, en heel Nederland kan rondtoeren.)
-Een champagneontbijt. Nee, slecht idee

ik heb mijn vriend een keer een boxer met mijn foto er op gegeven:P.

Haha! Waar had je die vandaan!?

leuk idee!

ik had me vriend, nu ex een luchtje gegeven van lacoste red echt het lekkerste luchtje vind ik en een zegel ring waar hij al zo lang om zeurde

ik hoorde van iemand die dat wel eens had gedaan met een shirt. dus ik dach doe ik het eens met een boxer want een shirt met jou hoofd loop je niet gauw mee lijk mij.
maar ik met ook nog even een leuk kadoo verzinnen voor mijn vriend die is ook binnekort jarig maar ik heb al een armband met me naam en zo;n boxer gegeven.

Ja dat vroeg ik me dus ookal af. Hij is pas over een paar maanden jarig, dus dat scheelt wel weer dan xD
Maar goed, misschien zie ik hier nog leuke ideeen.

Beschouw dit maar als een upje =D

Shirt van zijn favo voetbalclub?

Ik vraag hem altijd wat hij wil haha?

een wipstrippenkaart :angel:

=’)

Mijn vriend houdt niet van voetbal… Wat ie wil is een vette auto met bling bling velgen(bij wijze van spreken)…
Wat vinden jullie van een nieuw dekbedovertrek? :cold_sweat: Of is dat ‘gay’…

FANTASIEEEEEE :grinning_face_with_smiling_eyes:

“VERWENNEN” DIE HANDEL :cowboy_hat_face: :hugs:

Hehe of je geeft hem een lekker luchtje:D

XxX

Ik heb mn toenmalige vriendje een concertkaartje gegeven + cd van dat bandje, en geregeld dat een vriend van hem ook zou gaan. Maar hij was ook helemaal gek van muziek.

Dus iets waar jouw vriendje helemaal gek van is.

Ik vind een boxer en al dat andere afgezaaid, een romantisch dineetje vind ik persoonlijk leuker om te geven en dan ook een stripact, koop sexy lingerie, rustig muziekje, doe handboeien bij hem om en maak hem gek! :grinning:

• Parfum, beetje onorigineel maar altijd makkelijk en lekker
  • Verwenpakket met van alles erin
  • Uit eten en dan naar de bioscoop ofzo
  • Dagje weg/weekendje weg
  • Kleding/schoenen
    En ik heb mijn vriend met valentijn een boxer met eigen tekst erop gegeven, weet niet of je die nog kan bestellen op Hunkemoller.

En bij 10 strippen iets naar keuze :blush:

Ik heb 'm een dekbedovertrek gegeven met tribals erop. Hij vond m super.

Die wipstrippenkaart is best wel een hip idee!! xD