vriend bij zijn vrienden

Hee,
Mijn vriend gaat vanavond met een van zijn beste vrienden een avondje stappen. Hij stuurde mij vanochtend al een paar lieve smsjes, maar kon niet antwoorden omdat ik moest werken. Dus belde ik hem net op en bleek dus dat die vriend er al was. Nu gedraagd hij zich in het bijzijn van zijn vrienden altijd al wat anders, maar deze keer ging hij gewoon een beetje te ver. ik ben erg jaloers aangelegd en daarom vond die vriend het leuk om opmerkingen te maken als ‘vanavond lekker chickies scoreeenn. haha vanavond word geweldig!’ Natuurlijk kan ik best wel wat hebben, maar nu ik extreme PMSbuien heb, was dit GEEN goede timing. Ik werd dus boos en we kregen dus best hevige ruzie. Nu voel ik me een beetje schuldig voor mijn overdreve reactie en stuurde hem dus een smsje of hij straks even snel nog wil bellen. Nu krijg ik niets terug en voel me zenuwachtig en kut. Het is nu al 3 uur verder en ik hoor NIETS. Ik ben al een emotioneel wrak, en dit helpt niet! What tot do? afwachten of dadelijk bellen?

Hmm.
Ik heb dat ook altijd, ik word dan zo onzeker.
En hij weet dat ook, dus hij stelt me altijd gerust en smst om de zoveel tijd om te zeggen dat alles goed gaat, dat hij niet een ander wil enzo.
Sms hem gewoon dat het je erg spijt, maar dat je er onzeker door word (jaloersheid= onzekerheid) en dat je soms niet weet wat je dan moet doen of zeggen. Dat je graag een smsje wilt of alles goed gaat, en dat je van hem houdt.
Zo doe ik dat altijd xD

bellen maar en zeggen dat je het niet zo bedoelde?
het is dan erg kut als ie niet opneemt-.-
succes

Sms hem:
"Aangezien je niet terugbelt, zeg ik het wel per sms. Het spijt me van mijn overdreven reactie, maak er een fijne avond van! Ik zie je (vul in: dag) weer! X

Zoiets?

Ja, het heeft zeker te maken met onzekerheid inderdaad! En ik denk dat ik hem sms zoals mepiti zegt, hoop dat hij me nog belt of terug smst. Morgen hebben we 11 maanden en ik wil dan wel een leuk dagje zonder discussies, haha!

(als iemand nog ideeen en/of geruststellingsverhaaltjes heeft mag je die nog gerust droppen! :slightly_smiling_face: )

Oeeh, zeg hem dat je zin hebt in morgen ^^
Gewoon blij doen, ik denk dat hij dan vanzelf wel bijdraaid.
Wil je t zeggen als je gesmst hebt of hij smst jou? =)
Ben wel benieuwd.

ja ik heb hetzelfde ben ook snel jaloers en onzeker
maar je moet jezelf gewoon inpraten dat ie gewoon gezellig met zijn vrienden is en hij echt wel om je geeft en heus niet vreemdgaat ofzo
de reden dat ie boos was is waarschijnlijk gewoon omdat hij denkt dat je hem niet vertrouwd en dat haten jongens dus dat moet je maar laten merken door inderdaad te bellen of te smsen sorry van net en veel plezier nog en vraag of hij je nog wil bellen/smsen , en je kan een vriendin opbellen en zelf ook iets leuks gaan doen dan heb je toch afleiding

Ohhh… ik ken het. Ik zou hem opbellen als je afgekoeld bent, en dan een normaal gesprek aangaan.

Hij is toch uit?
En hij denkt vast: ze hoort wel van me als ik straks terugbel (althans zo zou ik ook denken).

Dank jullie voor alle reacties btw! :slightly_smiling_face:

@ iris1234; hij vindt het soms inderdaad raar dat ik hem niet volledig vertouw, omdat hij zoveel liefs voor me doet en me altijd laat weten hoeveel hij om me geeft. Ik zeg hem dan altijd dat ik hem wel vetrouw, maar die halfnaakte wijven die om hem heen hangen niet.

enneh, ik sms hem over een half uur! Over een kwartier is het rust in de voetbalwedstrijd die hij nu nog aan het kijken is dus geef hem nog even de kans om in dat kwartier te bellen! Ik hou jullie op de hoogte!

Hij is nu nog voetbal kijken en gaat rond 11en naar de stad toe! En ja, dat kan hij ook denken inderdaad…

haha oke vertel het maar als je hem gewoon gesproken hebt!

Wat een kinderachtige vrienden zeg >_> niks van aantrekken en iets leuks voor jezelf gaan doen.

*na verder gelezen te hebben*

Je mag hem best een beetje vrij laten, als hij gewoon leuk een voetbalwedstrijd met vrienden aan het kijken is vindt hij het misschien wel irritant om steeds gesmst te worden door zn vriendin. Dat zou ik iig irritant vinden als ik bv een vriendinnenavondje heb en hij de hele tijd vraagt of ik hem wil bellen… beetje vertrouwen in elkaar hoor:D

Als ik zo’n discussie heb dan smst mn vriend me echt wel binnen een halfuur of een uur terug.

Ik stuurde het smsje en 15 minuten later werd ik door hem gebelt. Het gesprek begon een beetje onwennig, we zeiden namelijk niets. daarna verliep het gesprek ongeveer zo;
ik; het spijt me echt van net… Ik voelde me zwaar kut, moest huilen…
hij; liefje, jij huilt om alles. Maar je moet gewoon echt weten dat ik onwijs veel van je hou! Ik was gewoon zeer verbaas door je reactie. Ik wil jou en niemand anders. Morgen hebben we 11 maanden… op naar 11 jaar wat mij betreft…

Ik mezelf dus weer eens gek gemaakt om niets… pff…
:slightly_smiling_face:

Lief :slightly_smiling_face:

En je nou niet weer druk maken om van alles, want dan jaag je hem in het harnas en ben je hem straks kwijt.

haha mooizo!
dat soort dingen heb ik ook altijd en uiteindelijk komt het altijd goed!
veel plezier nog morgen!!

Ga vooral door, dan jaag je je vriend weg. Ervaring :wink:

Nou dat kan je wel wat aardiger zeggen,
het is eindelijk goed en dan ga jij het weer negatief bekijken.