Vriend bij Fc Utrecht

Heyy,
Sinds een paar maanden heb ik een vriend, hij is echt super lief!
Maar hij voetbalt bij fc utrecht jeugd waardoor hij bijna elke dag na school moet trainen, en op de andere dagen moet hij zijn huiswerk doen en leren… In het weekend moet hij ook voetballen en leren, waardoor ik hem bijna niet kan zien.
Zelf woon ik een stuk van hem af, dus ik zie hem sowieso al niet vaak, we wappen wel veel…
Laatst zei hij dat hij niet hoopt dat zijn gevoelens voor mij minder worden hierdoor. Hij zegt dat het nu nog niet zo is, maar het idee dat hij zo al denkt geeft me een slecht gevoel…
Iemand tips? Ik wil hem echt niet kwijt…
Dankjewel ! x

Kun je misschien na trainen naar hem toegaan? Of zijn er trainingen waarbij je mag kijken zodat je na de tijd nog iets leuks met hem kan gaan doen? Of op zaterdag naar zijn wedstrijd gaan en daarna iets leuks doen, ik neem aan dat hij zaterdagmiddag/avond niet aan het leren is.
En anders, tsja, dan denk ik dat er weinig aan te veranderen valt. Hij heeft nou eenmaal weinig tijd, misschien kun je gaan skypen met hem? Het is natuurlijk anders dan echt bij elkaar zijn, maar je ziet elkaar wel.
Succes ermee!

Ik denk niet dat je er heel veel aan kan doen. Hij heeft nou eenmaal een hobby, om het zo maar te noemen, die veel tijd kost. En ik snap dat je hem niet kwijt wil. Maar ja, je kan moeilijk even naar Utrecht verhuizen voor hem.

Ah dankjewel! Dat ga im zeker proberen!

Jaa dat klopt, en ik vind het ook heel leuk voor hem enzo, maar ik.zou toch graag wat vaker bij hem zijn…

^ Ja, dat is logisch! Hoe ver wonen jullie uit elkaar dan?

^Zelf woon ik in de buurt van venlo

Ik snap dat het niet leuk is dat hij dit zegt, maar hij is in ieder geval eerlijk :slightly_smiling_face: Respecteer zijn hobby en ga eens naar een training of wedstrijd kijken! Dat zal hij zeker leuk vinden. Misschien kunnen jullie soms samen huiswerk maken, dan heeft hij toch zijn huiswerk af maar kunnen jullie elkaar wel zien. En als jullie op tijd klaar zijn kun je meteen iets leuks gaan doen!

Hey ik ook haha.

Dit bericht heeft geen toegevoegde waarde :’)