Vriend bellen of niet?

Oke, het laatste jaar was voor mij simpel gezegd heel klote. Gelukkig kon ik er over praten met m’n volleybaltrainer die 24 is. Echt een hele aardige jongen, niks mis mee. Begin vorig schooljaar tot ongeveer januari sprak ik hem regelmatig. ongeveer 1 keer per maand was ik bij hem thuis en dan praatten we gewoon. over mijn problemen maar ook over allemaal onzin dingen. langzaam, toen het seizoen was afgelopen, verwaterde het contact. ik heb hem een paar keer gesmst, maar daar reageerde hij niet echt op, of iets korts. nou moet ik wel zeggen dat dat bij hem hoort. het kan echt wel een paar dagen duren voordat hij antwoordt geeft. niet alleen bij mij, iedereen heeft daar bij hem last van :wink: dat hoort gewoon bij hem

Maar goed, aan het begin van de vakantie was ik nog even bij hem. terwijl ik vorig jaar zo 3 uur bij hem kon zitten en hij echt tijd voor mij vrijmaakte, was ik toen binnen 3 kwartier weer weg. en hij was ook eigenlijk de hele tijd bezig met andere dingen. Ik heb hem een paar dagen geleden weer gesmst. nu kreeg ik wel meteen antwoord, maar hij was op vakantie. dus heb ik hem gevraagd of hij mij terug zou bellen als hij terug was. hij heeft gezegd dat hij me belt in de week van 1 september, als hij weer terug is dus. maar het liefst ga ik gewoon bij hem op bezoek in plaats van zo’n lullig gesprek door de telefoon.

Wat moet ik hier mee doen? Ik wil even zeggen, ik ben Niet! verliefd op hem ofzo, hij voelt meer als een grote broer waar je alles me kan delen. Iemand die je troost en zegt; het komt wel goed.

Dus wat zou jij doen als jou dit zou overkomen? Als hij terugbelt praten, vragen of je langs kan komen, of iets anders?? Help!!

Hij zit op dit moment gewoon even niet op jou te wachten en dat moet je simpelweg accepteren.
Je probleem bespreken met iemand die niet van jouw leeftijd is vind ikzelf not done. Zoek iemand van je eigen leeftijd die jou kan helpen.
Hij heeft ook zijn eigen ding. Dus bel hem niet, hij smst niets voor niets dat ie jou zal bellen.
Er moet een grens blijven tussen trainer en leerling.

eens met kraplapje
je merkt zelf ook wel dat het contact nu niet echt soepeltjes verloopt, dus ik zou gewoon wachten tot hij belt
Als het gewoon een leuk gezellig telefoongesprek is kan je best nog eens afspreken, maar wanneer het een saai, oppervlakkig telefoongesprek is zou ik hem ook niet blijven ‘stalken’

Note: hij is zelf naar mij toegekomen omdat hij zag dat er iets aan de hand was. hij zei dat ik hem altijd mocht bellen, ookal was het half 4 's nachts…eerst moest ik er niets van weten en zei dat er niks aan de hand was, maar uiteindelijk heb ik zijn hulp dus wel geaccepteert. ik ben ook op zijn aanrade naar een psycholoog gegaan en krijg medicijnen etc. maar zodra ik hem een tijd niet spreek gaat het gewoon niet goed met me. en ik weet gewoon niet waardoor…

up