Vriend, andere jongen. Uitmaken?

Heey!
Oké ik zit beetje in een spagaat en moet t even van me af schrijven.
Ik heb nu een jaar een vriend. Hij is een stuk ouder dan mij maar wel super lief. Nu hadden m’n moeder en ik vorige week ruzie over hem. Zij vond(en vind t nog) dat hij niet goed genoeg voor me is. Nu heb ik een andere jongen leren kennen. Hiermee ben ik al 3 weken elke week films aan t kijken. En dat is heel gezellig. Gister hebben we ook gezoend. Terwijl ik dus nog m’n vriend heb. Nu zit ik dus over uitmaken te denken. Maar hij wil nu eindelijk iets echt doen voor mij. En dus weet ik echt niet of ik t uit moet maken. Ook als ik bij m’n vriend ben dan ben ik eigenlijk altijd wel blij. En ik wil hem eigenlijk ook weer niet kwijt.
Wat moet ik nu doen?

p.s. bedankt voor t lezen alvast;) T is best lang stuk geworden…

Ik denk niet dat je het hoeft uit te maken. ik denk dat je vriend dat wel voor je doet als hij hoort dat je bent vreemdgegaan

titel aangepast. hoort duidelijk te zijn!

Euh… het is al de 2e keer… en m’n gevoelens voor hem zijn ook minder geworden.

Dat je vreemdgaat?

Ja… en ik heb vorige keer beloofd om het niet meer te doen…

Oke. dus je bent voor de 2de keer vreemdgegaan, en je hebt je belofte verbroken. Ik denk niet dat hij bij je blijft. Of hij moet wel heel erg gek zijn.
Maar kga hier niet meer verder op in, aangezien ik echt niet tegen vreemdgaan kan… laat staan 2 keer… dan is er iets goeds mis in je relatie…

Seriously?

Ik vind dit echt een hartstikke domme vraag, je bent hem zelf aan het beantwoorden, maar je zoekt toch de bevestiging…

Jezus. Als ik jou was zou ik helemaal geen vriendje nemen voor een tijdje.

Haha, jouw vriend hoeft je echt niet meer als je het vertelt, dus waar maak je je nog druk over?

vertel hem zoiezo dat je met een andere jongen hebt gezoen,
misschien maakt hij het dan wel uit,
maar dan heb je wle meteen duidelijkheid he.

Oh ik lees dat het de 2e keer is,
vertel hem dat, echt.
en als je gevoelens minder zijn geworden kan je het zoiezo beter uitmaken.
en vreemdgaan is gewoon niet acceptabel (wat een woord) in een relatie,
laats taan 2 keer.

en je moeder zegt dat hij niet goed genoeg voor jou is?
ik denk eerder dat jij niet goed genoeg voor hem bent.

Dat is juist het probleem, hij is helemaal gek van mij…

Heb een beetje medelijden met die jongen en maak het zelf uit. Jij verdient hem niet echt…

Ik denk dat hij minder gek van je is als hij hoort dat je al twee keer bent vreemdgegaan…

Inderdaad.
Vertel het hem en als hij het dan niet al uitmaakt, maak het dan zelf uit.
Zo hoor je niet om te gaan met iemand die zo gek op je is, je kwetst zijn gevoelens alleen maar.
Die jongen verdient iemand die ook gek van hem is, niet iemand die hem keihard gebruikt.
Bah, ik vind jou een naar meisje.

haha inderdaad. Get real (TS), je gaat opzettelijk vreemd en je schaamt je niet eens.
Dan is er iets mis in je relatie. En als ik je vriend was zou ik je meteen aan de kant
zetten als ik erachter kwam.

Vraag me af wat je moeder er van vind dat ze zo een dochter heeft. Nja waarschijnlijk weet ze het niet eens.

Dat die jongen waar je mee vreemd bent gegaan je nog wil, je bent wel lekker betrouwbaar zo te horen…

Misschien wil hij me niet… maar dat balt me nu niet… En de éérste waarmee ik ben vreemd gegaan was m’n ex/beste vriend. En dat is uit gegaan niet omdat ik niets meer voor hem voelde… dat kwam door de afstand. die ander weet ik niet waarom.