Vriend altijd bij vriendengroep

Mijn vriend en ik zitten op dezelfde school we hebben wel andere pauzes maar voor en na school is hij atijd bij zijn vrienden of zit hij met een hele groep en ik vind het dan heel vervelend om dan op hem af te stappen.
Hij zegt dat ik me niet hoef te schamen maar ik durf dan niet meer dan heey te zeggen bij zijn vrienden
Ik weet dat dit dom klinkt ja :x
Geen rare reacties please maar iemand tips ?

Just do it. Yolo.

Gewoon wel doen. Ze bijten heus niet.

Ik denk dat ze wel heel benieuwd zijn wie die mysterieuze vriendin van hun vriend eigenlijk is :wink:

Naja ze kunnen nogal kut reacties geven daar had ik vorig jaar last van toen hij nog niet mijn vriend was

[quote author=Maureen link=topic=309385.msg276075193#msg276075193 date=1409763905]
Ik denk dat ze wel heel benieuwd zijn wie die mysterieuze vriendin van hun vriend eigenlijk is :wink:
[/quote

Hahaha ze kennen me

Zo zijn jongens nou eenmaal. Laat gewoon zien dat jij een leuke meid bent en dan zijn ze zo allemaal jaloers op je vriend.

Gewoon doen, als je niet reageert op hun vervelende opmerkingen dan houden ze vanzelf op.

Tsja, ik heb dit dus ook. Herkenbaar enzo. Ugh sommige jongens ook…
Maaar yolo, ik ga gewoon naar mn vriend toe hoor

Ik heb een Klasgenoot en daar heb ik een Crush op… Alleen mijn ma zegt altijd:‘Niet rotzooien op de werkvloer, dat neemt problemen mee.’ Alleen ik vind hem echt leuk maar ik zit nog wel 6 jaartjes bij hem in de klas(hoop ik). Alleen Als ik met hem wil praten, omdat hij nooit reageert op whatsapp, staat hij altijd bij zijn vriendengroep waar mijn Aartsvijand tussen zit :frowning_face: Wat moet ik doen?